مناجات خیل مردم شهرکرد در شب قدر، زیر چتر قرآن+ تصویر

خانه / استان ها / مناجات خیل مردم شهرکرد در شب قدر، زیر چتر قرآن+ تصویر

مراسم پرفضیلت نخستین شب قدر ماه نزول قرآن همزمان با سالروز فتح خرمشهر  با حضور پرشور آحاد مرئم مومن شهرکرد در مصلای برزگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

مراسم پرفضیلت نخستین شب قدر ماه نزول قرآن همزمان با سالروز فتح خرمشهر  با حضور پرشور آحاد مرئم مومن شهرکرد در مصلای برزگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد با اعلام این خبر گفت: اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرکرد با حضور پرشور در مصلای برزگ امام خمینی (ره) این شهر از ساعت 23الی 3بامداد زیر چتر قرآن به مناجات و شب زنده داری پرداختند.

شکرالله چراغیان افزود:این مراسم معنوی ازساعت:22:30 الی 3 بامداد با تلاوت نورانی قرآن مجید، قرائت زیارت آل یاسین، دعای جوشن کبیر، و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد همتیان معاون تهذیب حوزه علمیه قم و توسل قرآن برگزار شد.

وی گفت: برنامه احیاء و شب زنده داری بیست یکم ،بیست سوم و بیست هفتم ماه مبارک رمضان نیز با مداحی مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام،قرائت ادعیه و سخنرانی حجج اسلام سید محمد احمدی دکتر سید مسعود معصومی و شیح محمد همتیان از ساعت 22:30 تا 3بامداد در مصلای برزگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.

چراغیان افزود: این مراسم باشکوه به همت مدیرکل و معاونین رسانه ملی استان به صورت زنده و مستقیم از سیما و صدا شبکه استانی جهانبین پخش می شود.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد نیز در حاشیه این مراسم از همه مسئولان شهرستان از جمله فرمانداری، فرماندهی سپاه ناحیه و حوزه های مقاومت برادران و خواهران،فرماندهی انتظامی و پلیس راهور ناجا، شهرداری، ارژانس و اتوبوسرانی که در برپایی این مراسم با شکوه با هیأت رزمندگان همکاری صمیمانه داشتند قدردانی کرد.

حسین گنجی همچنین از سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و نیز مسئولان صداوسیما که در ایجاد امنیت ،پوشش خبری و پخش زنده مراسم از شبکه استانی و همزمان از شبکه های سراسری همکاری  داشتند تجلیل کرد.

خادمین جوان برادر و خواهر در نخستین شب با عظمت قدر، با زوق و شوق فراوان به پذیرایی از شب زنده داران پرداختند.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: برادر شریفی

 پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *