یادواره شهدای روستای یونکی لردگان + تصویر

خانه / استان ها / چهارمحال و بختیاری / یادواره شهدای روستای یونکی لردگان + تصویر

همزمان باسوم خرداد فتح خرمشهر یادواره شهدای روستای با رعایت اصول بهداشتی درگلزار شهدای روستا یونکی فلارد لردگان برگزارشد.

همزمان باسوم خرداد یادواره شهدای روستای یونکی لردگان برگزارشد

همزمان باسوم خرداد فتح خرمشهر یادواره شهدای روستای با رعایت اصول بهداشتی درگلزار شهدای روستا یونکی فلارد لردگان برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  با اهالی روستا خانواده های شهدا رزمندگان و فرماندهان حوزه ها با رعایت فاصله گذاری بهداشتی  اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم که  مردم ولایتمدار، خانواده های شهدا رزمندگان و فرماندهان حوزه ها حضور داشتند امام جمعه فلارد سوم خرداد فتح و آزادی خرمشهر و پیروزی مردم فلسطین درجنگ دوازده روزه با دشمن صهیونیستی را تبریک  گفت.

حجت الاسلام محمود خیری در ادامه گفت: دشمن باتوجه به اینکه  تا به دندان مسلح بودند هرگز تصور نمی کرد که ما بتوانیم خرمشهر را پس بگیریم، ولی رزمندگان اسلام با خفت وخواری آنها را از خاک عزیزمان بیرون کردند و شهر خون وقیام را فتح کردندو درس تاریخی با دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی دادند.

این مقام مسئول به آثار و برکات فتح خرمشهر و تحولات پس از آن در دنیا اشاره کرد و افزود: دنیا از واقعه فتح خرمشهر مات و مبهوت شدند تمام کارشناسان نظامی که از سنگرها و استحکامات نظامی صدام دیدن  کرده بودند، باز پس گیری خرمشهر را غیر ممکن می دانستند ،اما فرزندان  و سربازان حضرت امام  خمینی(ره) با توکل بر خدا غیر ممکن ها را ممکن ساختند.

امام جمعه فلارد اظهار کرد رزمندگان اسلام با نیروی ایمان وتقوا به لشکر دشمن شبیخون زدند وخرمشهر را در سوم خرداد آزاد کردند این پیروزی برزگ باعث شد که جهان به عظمت ملت ولایتمدار و بزرگ ایران اسلامی بیشتر پی ببرند.

وری افزود: در عملیات فتح خرمشهر ، دشمن تا بن دندان مسلح نیروهایش  فوج فوج به اسارت نیروهای اسلام در آمدند و در میدان نبرد نیز تلفات دشمن خیلی زیادی بود و در حقیقت شیرازه ارتش صدام از هم پاشید، یادمان باشد که امام عزیز فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

حجت الاسلام خیری دربخش پایانی گفت: خداوند ارواح طیبه ی امام راحل و همه شهداء خصوصا شهدای فتح خرمشهر را با اولیاء خودش قرین رحمت قرار دهد  و به ما توفیق عنایت فرماید در انتخابات ریاست جمهوری و شورا ها با حضور حداکثری و انتخاب اصلح براساس معیارهایی که امام خامنه ای  فرمودند،امید دشمنان اسلام را به یاس و نا امیدی مبدل کنیم  و شرمنده امام و شهداء نباشیم.

تلاوت کلام نورانی وحی،سرود جمهوری اسلامی،سخنرانی،مداحی، غبار روبی،پذیرایی ازدیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: حاج نبی الله بابا احمدی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *