نشست بصیرتی در شهرکرد+ تصویر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / نشست بصیرتی در شهرکرد+ تصویر

یکی از هادیان سیاسی در نشست بصیرتی خواهران در امامزادگان شهرکرد گفت: انتخابات یکی از عرصه‌های تبلور مشارکت ملت ایران در تعیین سرنوشت خویش است.

انتخابات عرصه مشارکت ملت در تعیین سرنوشت خویش است

یکی از هادیان سیاسی در نشست بصیرتی خواهران در امامزادگان شهرکرد گفت: انتخابات یکی از عرصه‌های تبلور مشارکت ملت ایران در تعیین سرنوشت خویش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  محتبی صالحی فر با تسلیت سالگرد ارتحال امام راحل، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15خرداد وتسلیت شهادت حضرت امام صادق علیه السلام، گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری معمار کبیر انقلاب و حمایت مردم مومن و انقلابی به پیروزی رسید و این انقلاب به فضل خدا زمینه ساز انقلاب جهانی مهدی موعود است.

وی برگزاری انتخابات متعدد در چهار دهه گذشته را جلوه بی‌نظیری از دموکراسی و مردم‌سالاری دینی در دید جهانیان عنوان کرد و گفت: حماسه آفرینی خیل مردم و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار کشور و دشمن شکن است.

 هادی سیاسی به اهمیت امیدبخشی اشاره کرد و افزود: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف با وجود تحریم های ظالمانه برای نسل جوان از اهمیت بالایی برخودار است.

صالحی فر افزایش اعتماد عمومی در جامعه را از مولفه‌های انتخابات پرشور دانست و گفت: با مدیریت صحیح و تکیه بر جوانان دانشمند و نگاه به داخل عمده ی مشکلات در داخل کشور راه حل دارد.

وی، حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح را ضامن امنیت ملی عنوان کرد و افزود: حضور حداکثری اقشار مختلف در پای صندوق‌های رای، امنیت‌آور است و امامین انقلاب همیشه به اهمیت این مسئله تاکید کردند.

صالحی فر ادامه داد: وقتی مشارکت در انتخابات حداکثری باشد یقینا نگاه دنیا هم نسبت به آن کشور تغییر می‌کند و نیز سیستم و دولت یک پشتوانه عظیمی را از مردم در عرصه های مختلف به همراه دارد.

وی به نقش رسانه‌ها در حضورحداکثری مردم پای صندوق‌های رأی اشاره کرد گفت:باید شاخصه های انتخاب اصلح ،خدمات انجام شده و نیز اقتدار کشور در دنیا به خوبی برای نسل جوان جامعه بیان شود تا خیل جوانان با افتخار برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق رای حضور پیدا کنند.

در حاشیه این نشست بصیرتی معاون پیروان عترت با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای 15 خرداد و تسلیت شهادت حضرت امام صادق علیه السلام گفت: این نشست بصیرتی در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، سالگرد شهادت ششمین امام شیعیان و حماسه آفرینی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در آزمون بزرگ 28خرداد ماه سال جاری در امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما برگزارشد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: زهرا ایمانی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *