رئیس قرارگاه عمار :شخصیت آیت الله جنتی کور کننده چشم دشمنان است.

خانه / علما وسخنرانان / سخنرانان مرتبط با هیات / حجت الاسلام مهدی طائب / رئیس قرارگاه عمار :شخصیت آیت الله جنتی کور کننده چشم دشمنان است.

taeb01

رئیس قرارگاه عمار گفت:شخصیت آیت الله جنتی صرف نظر همه ویژگی ها،کور کننده چشم دشمنان است.

وی با بیان اینکه آیت الله جنتی مدرسه حقانی را با همکاری شهید بهشتی تاسیس کردند، افزود: این مدرسه عناصر موثری را برای انقلاب تربیت کرده است.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه آیت الله جنتی قبل از انقلاب در سخنرانی ها انقلابی به ویژه در مناطق جنوب و نفتی از جمله آبادان، خوزستان و اهواز حضور موثری داشتند، افزود: شرکت نفت تحت تاثیر وی بود.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه آیت الله جنتی یکی از عناصر موثر شکستن کمر رژیم شاهنشاهی با اعتصاب نفتی بود، خاطرنشان کرد: ایشان نقش موثری در مبارزات علیه رژیم شاهنشاهی داشتند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب، آیت الله جنتی به عنوان سرباز پا به رکاب امام خمینی (ره) بودند و اگر در جایی بحرانی رخ می داد، ایشان حضور می یافتند، یادآور شد: وی یکی از قدیمی ترین اعضای شورای نگهبان محسوب می شوند.

وی فقاهت و بصیرت بالا و تقوای کم نظیر آیت الله جنتی را موجب حضور وی در شورای نگهبان عنوان کرد و افزود: عدالت بالای آیت الله جنتی حتی شامل فرزندان وی نیز شده است.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه آیت الله جنتی در خصوص فرزندان خود نیز  قضاوت درستی داشت، افزود:وی  متناسب با نظام عدالت گستر تصمیم می گرفت.

حجت الاسلام طائب خاطرنشان کرد: آیت الله جنتی به عنوان عنصری تاثیرگذار همواره در رکاب امام خمینی (ره) بودند.

وی با اشاره به اینکه در زمان مقام معظم رهبری نیز آیت الله جنتی همچنان سکاندار شورای نگهبان هستند، افزود: اثرات فراوان وی با توجه به هجوم دشمن به این شخصیت کاملا روشن است.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به هماهنگی حمله مدعیان اصلاحات با عناصر آمریکایی ها نسبت به آیت الله جنتی گفت: هجوم اصلاحات به ارکان نظام درست همان نقاطی است که دشمن به آنها هجوم می کند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه سازمان منافقین خلق بیشترین هجوم را نسبت به آیت الله جنتی دارند، افزود: رادیو آمریکا، رادیو رژیم غاصب اسرائیل نیز به این شخصیت هجمه های بسیاری را برنامه ریزی می کنند.

رئیس قرارگاه عمار گفت:شخصیت آیت الله جنتی صرف نظر همه ویژگی ها،کور کننده چشم دشمنان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *