اهانت ؛ سومین کتاب دکتر میثم مطیعی در نمایشگاه کتاب

خانه / پیشنهاد ویژه / اهانت ؛ سومین کتاب دکتر میثم مطیعی در نمایشگاه کتاب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات، دکتر میثم مطیعی، عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق با کتابی پژوهشی که به سیره معصومان در مواجهه با اهانت کنندگان می‌پردازد، در نمایشگاه کتاب امسال شرکت کرده است، این کتاب با عنوان ( آموزه‌های معصومان در مواجهه با اهانت ) در قطع وزیری و در ۵۸۰‌ صفحه به چاپ رسیده است.

گفتنی است در دوران معاصر به‌واسطه تغییراتی که در عرصه رسانه‌های گروهی صورت گرفته، مسأله اهانت به معصومان، با شدت بیشتر و در گونه‌های متنوع، اعم از مکتوب، فیلم، کاریکاتور و … مطرح‌ شده است، در اغتشاشات ماه‌های اخیر در ایران نیز بارها شاهد اهانت به مقدسات و ائمه هدی بودیم، همین امر باعث شده که بسیاری از دین‌مداران در مواجهه با اهانت به انبیاء و اولیای الهی به دنبال راهکار و الگویی برای عمل خویش باشند. پژوهش حاضر تلاش کرده با پوشش دادن این خلأ، به ارائه راهکار و الگو در این زمینه بپردازد.

با توجه به اینکه دو کتاب دیگر دکتر میثم مطیعی با نام‌های «پژوهشی پیرامون علم رجال» و «پایه‌های علم رجال» پیش از این توسط انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام منتشر شده است، علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب‌ها را همراه با کتاب «اهانت» که به تازگی منتشر شده، در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از غرفه دانشگاه امام‌صادق‌ تهیه کنند.

لازم به ذکر است انتشارات دانشگاه امام‌ صادق علیه السلام در مصلای امام خمینی(ره) تهران، شبستان اصلی (ناشران عمومی)، راهروی ۸، غرفه ۲ واقع شده است و مخاطبان برای تهیه کتاب  به صورت مجازی نیز می‌توانند از طریق وبسایت انتشارات دانشگاه به نشانی https://press.isu.ac.ir اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *