سخنگوی دولت: هیاتی که برای همه خانواده برنامه دارد به ساماندهی امور انقلاب می‌پردازد/ وقتی خود را در میدان جنگ ببینیم پیشرفت بیشتری در انقلاب اسلامی می‌کنیم

خانه / اختصاصی هیأت / سخنگوی دولت: هیاتی که برای همه خانواده برنامه دارد به ساماندهی امور انقلاب می‌پردازد/ وقتی خود را در میدان جنگ ببینیم پیشرفت بیشتری در انقلاب اسلامی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی هیات، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم در بیست و هفتمین همایش مدیران هیات رزمندگان کشور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تاکید دارن جایی که موفق بشویم مردم را وسط میدان بیاوریم محل پیروزی ماست، گفت: برای شبکه سازی و فعالسازی مردم، سازوکارها و نهادهای مختلفی طراحی شده مانند سازمانهای مردم نهاد اما اصیل‌ترین نهاد برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هیاتهای مذهبی هستند.

بهادری جهرمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برآمده از هیاتها است و مبانی آن نهضت امام حسین است، تصریح کرد: ما یک انقلاب سیاسی کردیم و حاکمیت طاغوت را تبدیل کردیم به حاکمیت الهی اما باید پرسید آیا انقلاب اداری، اقتصادی، فرهنگی یا صنعتی هم کردیم؟ اقداماتی انجام شده اما در بقیه حوزه‌ها نتوانستیم‌ مانند سیاست انقلاب کنیم.

سخنگوی دولت مردمی افزود: چه کسی باید این انقلابها را انجام دهد؟ همان ساختار فرتوت اداری؟ همین وضعیت موجود ساختار آموزشی ما؟ اساسا اگر این ساختارها انقلاب کنند جهتش مطلوب ماست؟ و ذاتش با ذات انقلاب ما همخوانی دارد؟ اگر نشسته‌ایم تا کسی دیگر برای ما مشکلات را برطرف بکند اشتباه کرده‌ایم.

بعضی با دیدن دست و پا زدن دشمن، اشتباه تحلیل می کنند

وی خاطرنشان کرد: تفکر امام حسینی را در همین هیاتها که شما بانی‌اش بودید و ما را تربیت کردید یاد گرفتیم و آن این است که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا.

دبیر هیات دولت با بیان اینکه امروز هجمه جنگ شیطان بیشتر می‌شود به دلیل اینکه دست و پا زدنهای آخر همیشه شدیدتر است و هرآنچه دارد می‌ریزد بیرون، گفت: بعضا ما این دست و پا زدنهای آخر دشمن را می‌بینیم و اشتباه تحلیل می‌کنیم، وقتی موضوعات شدیدتر می‌شود رسالت ما سنگین‌تر می‌شود.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: هیاتی که برای همه خانواده برنامه دارد در واقع به ساماندهی امور انقلاب می‌پردازد.

سخنگوی دولت مردمی با تاکید بر اینکه در دوگانه حق و باطل، انقلاب اسلامی ضربه بزرگی به جریان مقابل زد، اظهار داشت: ساختارها و ابزارهای قدرت در دنیا طوری طراحی شده بود که عنان قدرت در دست ایادی شیطان باشد و ساختاری که حق وتو دارد مبتنی بر ظلم بنا شده بود، اما انقلاب اسلامی در برابر این ظلم قد علم کرد.

وی با بیان اینکه دومین مولفه دنیای مدرن آقایی و سروری دلار بوده است که به پشتوانه بمب اتم و نشان دادن اینکه هیچ چیز از انسانیت متوجه نیستند دلار را مبنای تراکنش های جهان کردند، گفت: تئوری دنیای مدرن ما تئوری زور است و انقلاب اسلامی وسط این تئوری می‌آید و کسی که قرار است ژاندارم و ایادی شیطان بزرگ در منطقه باشد را از درون متلاشی می‌کند، آیا غرب دچار وحشت نمی‌شود؟ انقلاب اسلامی تو دهنی بزرگی به این ساختار شیطان بزرگ بود و بدیهی است که دست و پا بزنند برای زمین زدن آن.

دبیر هیات دولت با تاکید بر اینکه هروقت دشمنان ما را کمتر زدند باید فکر کنیم کجا را اشتباه رفتیم و هروقت بیشتر زدند باید خدا را شکر کنیم که درست رفته‌ایم، تصریح کرد: مسیر انقلاب و ذات انقلاب بعد از ۴۴ سال همان است که اول بوده، من تشکر میکنم از نسلهای پیشین خودم که هم در مرحله استقرار و هم در مرحله استمرار انقلاب اسلامی پیشرفت داشته اند، انقلاب اسلامی نشان داد نظام پادشاهی سرسپرده چه آورده ای بزای مردم‌خواهد و نظام برآمده از ایستادگی و مقاومت چه آورده‌ای برای کشور و حتی منطقه دارد.

دولت مردمی در حال تغییر ریل به سوی انقلاب اسلامی است

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه نرخ رشد انقلاب اسلامی در ۴۴ سال گذشته در همه موضوعات از متوسط نرخ رشد منطقه و جهان بالاتر است، گفت: این در صورتی است که همزمان با صاحبان قدرت جهان می‌جنگیده است، در دوره پهلوی قدرتهای جهان ادعا داشتند از ما حمایت همه جانبه می‌کنند اما نرخ رشد پایین تر از جهان بوده و در دوره انقلاب اسلامی همه قدرتها در برابر ما ایستادند اما نرخ رشد بالاتر بوده است.

وی با بیان اینکه در این ۴۴ سال بعضی اوقات سرعت ما بیشتر بوده اما بعضی اوقات متاسفانه اشتباه کردیم و فکر می‌کردیم با رفاقت با آنها بیشتر می‌شود در حالیکه پسرفت کردیم، اظهار داشت: دهه ۹۰ جزو دهه‌های پسرفت انقلاب اسلامی بوده و آمارهای جهانی می‌گویند نرخ رشد اقتصادی ما در دهه گذشته صفر بوده است و با وجود نرخ تورم دچار پسرفت شدیم، در حوزه فرهنگ و به ویژه فضای مجازی می‌دانید چه بر سر فرهنگ ما آوردند و تلاش کردند حجب و حیا را بشکنند.

دبیر هیات دولت خاطرنشان کرد: دولت مردمی در حال تغییر ریل است و مسیر اشتباه دهه گذشته را می‌خواهد تغییر بدهد و به سوی انقلاب اسلامی برگرداند، در حالی که در دولت قبل رسما می‌گفتند فروش نفت نشدنی است اما در این دولت با مراجعه به مجموعه‌های مردمی و دانش بنیان درآمد نفتی در حال افزایش است، دولت قبل برای کسریها دست به خلق پول می‌زد ولی الان این درامدها در اون کسری بودجه‌ها صرف می‌شود.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه شعار دادند که چرخ سانتریفیوژ نچرخد اما چرخ کارخانه بچرخد در حالیکه طبق آمار رسمی چرخ کارخانه‌ها نچرخید و به جای آن چرخ تورم چرخید، تصریح کرد: در این دولت مقابل نرخ رشد تورم کم کم گرفته شده و نرخ رشد اقتصاد که صفر بود در حال رشد است، ایادی شیطان نیز دیدند مسیری که در دهه گذشته با اثرگذاری تهاجم فرهنگی و اقتصادی و رسانه‌ای آنها پیش رفته بود با از بین رفتن لبه دوم که سوءمدیریت داخلی بود متوقف شده است جنگ جدیدی را علیه ما شروع کردند تا بهانه جدیدی برای تحریم و ممانعت از رشد اقتصادی ایجاد کنند.

وی افزود: غرب که در حال از بین بردن سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی بود، در تلاش است هرطور که شده مانع اصلاح مسیر شود و رشدهای علمی و تغییر دیپلماسی باعث برآشفته شدن غرب می‌شود.

سخنگوی دولت مردمی خاطرنشان کرد: این که امروزه برخی کشورهای دنیا صدایشان در می‌آید و در پی حذف دلار از معاملات خود هستند اثر انقلاب اسلامی است، خیلی از ما این حس را نداریم که در هر حالی وسط میدان جنگیم، هر وقت این حس را داشته باشیم پیشرفت بیشتری در مسیر انقلاب اسلامی می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *