مداحی: همه ارکان هیات به فرمان جهاد تبیین عمل کنند/ هیات های رزمندگان در مهرواره هوای نو شرکت کنند

خانه / اختصاصی هیأت / مداحی: همه ارکان هیات به فرمان جهاد تبیین عمل کنند/ هیات های رزمندگان در مهرواره هوای نو شرکت کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی هیأت، علی اکبر مداحی، مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام در اولین روز از بیست و هفتمین همایش مدیران هیات رزمندگان اسلام سراسر کشور، با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین به تشریح برنامه های این همایش سه روزه پرداخت.

مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام، از مدیران هیأتها درخواست کرد حتما در مهرواره هوای نو که توسط سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود، بصورت جدی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۰.۰۰۰ اثر از ۵۰۰۰ هیأت به این مهرواره رسیده بود، اظهار امیدواری کرد امسال هیئات رزمندگان در این رویداد هیأتی که در چهار محور: تولیدات هیأت، نهاد هیأت، ارکان هیأت و فراهیأت برگزار می شود حضوری فعال داشته باشند.

رسیدگی به محرومین از اصلی ترین وظایف هیأت های رزمندگان اسلام

مداحی در ادامه ضمن توصیه پرداختن به قشر خاکستری و حضور در پارک ها و بوستان ها، از مدیران هیئات رزمندگان اسلام خواست هیأت های نوجوانان و جوانان فاطمی که با تاکید بر دختران ۱۳ تا ۲۵ سال تشکیل شده است را حمایت و تقویت کنند.

وی چهارپایه خوانی، برگزاری ایستگاههای صلواتی و کاروان شادی غدیر را در محله هایی که خالی از حسینیه ها و مساجد است، برای حضور و تأثیرگذاری هیأت در بین قشر خاکستری مفید دانست و گفت: راه اندازی و تقویت گروههای جهادی و رسیدگی به محرومین از اصلی ترین وظایف هیأت های رزمندگان اسلام در عرصه فعالیت اجتماعی است.

سردار مداحی همچنین با تاکید بر برگزاری ویژه برنامه های احلی من العسل، سه ساله ها، و شیرخوارگان که اغلب با ابتکار هیأت رزمندگان راه اندازی شده اند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از هیأت بعنوان «بزرگ‌ترین رسانه شیعه»، یاد کردند و مداح، سخنران، مجری، قاری و‌ همه ارکان هیأت بایستی در جهت جهاد تبیین فعالیت و به فرمان رهبر معظم انقلاب عمل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *