مسئول هیات رزمندگان استان سیستان و بلوچستان، شهادت آیت الله سلیمانی را تسلیت گفت

خانه / اختصاصی هیأت / مسئول هیات رزمندگان استان سیستان و بلوچستان، شهادت آیت الله سلیمانی را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات، غلامرضا باغبانی مسئول هیات رزمندگان استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی شهادت آیت الله سلیمانی را تسلیت گفت.

مسئول هیات رزمندگان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه آیت الله عباسعلی سلیمانی در امور اهل تشیع و تسنن استان حماسه های ماندگاری آفریدند نوشت: تاریخ سیستان و بلوچستان هیچ وقت این خدمات این شخصیت برجسته ملی و منطقه ای را از یاد نخواهد برد.

متن پیام تسلیت وی به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

*شهادت هنر مردان خداست*

در کمال تأسف و تأثر خبر شهادت آسمانی پدر معنوی و نماد وحدت استان سیستان و بلوچستان آیت الله عباسعلی سلیمانی به گونه ای بود که این دیار مرزنشین رو در بهت و ماتم فرو برد.
-آیت الله عباسعلی سلیمانی از جمله رویش هایی بودند که شجره وحدت را در پی ۱۷ سال حضور در سیستان و بلوچستان به بهترین شکل حفظ و پاسداری کردند به طوری که توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری به شکست تبدیل می شد.
-ایشان چه در سنگر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل تشیع و تسنن استان چه در سنگری نمایندگی مردم در مجلس خبرگان رهبری در دو دوره و نیز امام جمعه شهرستان کاشان حماسه های ماندگاری آفریدند، با کوله باری از تجربه در برقراری صلح، امنیت پایدار و مهم تر امنیت اجتماعی از هیچ تلاشی در طی این سالهای طولانی و متمادی دریغ نورزید و در جای جای استان به خدمت به مردم مرزنشین مشغول گردیدند و بدانیم تاریخ سیستان و بلوچستان هیچ وقت این خدمات این شخصیت برجسته ملی و منطقه ای را از یاد نخواهد برد.
-اینجانب حادثه جنایتکارانه شهادت این مرد بزرگ دین و انقلاب را محضر امام زمان ارواحنا فدا، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی و عموم مردم ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان و شاگردان و دوستداران این عالم بزرگ تسلیت عرض مینمایم.

سایه مقام معظم رهبری مستدام باد
سرتیپ۲ پاسدار غلامرضا باغبانی
مسئول هیأت رزمندگان اسلام استان سیستان و بلوچستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *