محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری برجسته مصری در اشکفتک

خانه / استان ها / محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری برجسته مصری در اشکفتک

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد اعظم این شهر خبر داد.

قرآن1

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد اعظم این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛مرادی گفت:در آستانه ضرب خوردن امیر ولایت حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام با حضور آحادمردم مومن و روزه دار اشکفتک،محفل انس با قرآن با تلاوت اساتید برجسته استان و قاری کشور مصر” احمد شحات احمد”برگزار می شود.

وی به اهمیت قرآن در زندگی فردی و اجتماعی انسان اشاره کرد و افزود:انس با قرآن تدبر و عمل در آیات نورانی کلام حق، انسان را به سعادت می رساند.

مرادی اظهار داشت: تلاوت قرآن مجید باعث صفای دل و نورانی شدن قلب انسان می شود و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی یکی از ضروریاتی است که تمسک و توسل به آن باعث استحکام و پویایی جامعه خواهد شد.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک ادامه داد: شب قدر، ظرفیت بسیار والایی است که خداوند در این ماه باعظمت قرار داده و انسان می ‌تواند با استفاده از این فرصت ارزشمند الهی،سرنوشت خود را به خوبی ترسیم کند.

مرادی گفت: در آستانه شب قدر ، روز چهارشنبه 25تیرماه ساعت 19 ، محفل انس با قرآن با تلاوت استاد” احمد شحات احمد “، قاری مصری و اساتید برجسته استانی قرآن مجید در مسجد اعظم اشکفتک برگزار می شود.

وی، مداحی ، سوگواری و تقدیم جوایز نفرات برتر مسابقات ویژه ماه مبارک رمضان هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک و اقامه نماز جماعت ومغرب وعشا را از دیگر برنامه های این مراسم معنوی عنوان کرد.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک از برگزاری مراسم سوگواری شهادت اولین امام شیعیان خبرداد و گفت: همزمان با شهادت مولود کعبه و شهید محراب حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام مراسم مداحی ، نوحه خوانی،سینه زنی و برفراشته شدن پرچم عزاداری حضرت علی علیه السلام در جوار قبور مطهر شهدای این شهر برگزار می شود.

مرادی اقامه نماز جماعت در سه وقت و نیز تلاوت جز خوانی قرآن مجید را از دیگر برنامه های اجرایی ماه مبارک رمضان در حسینیه شهدا اشکفتک عنوان کرد.

وی به برگزاری مراسم ادعیه در حسینیه شهدا اشکفتک اشاره کرد و ادامه داد: روزهای جمعه هر هفته با حضور پرشور منتظران حضور حضرت ابا صالح