یادواره شهدای شهر کاج

خانه / استان ها / یادواره شهدای شهر کاج

%db%8c%d8%a7%d8%af%d9%88%d8%a7%d8%b1%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%ac

 یادواره شهدای شهرکاج، در مسجد امام حسین (علیه السلام ) این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل در یادواره شهیدان”امین صفری،اسماعیل مهدی زاده،کیوان صادقی،بلوطی ولی زاده” به آیه شریفه قرآن  اشاره و عنوان کرد:خدواند متعال در قرآن می فرمایند:” هرگز گمان مبر آنها که در راه خدا کشته شده اند،مردگانند؛بلکه آنها زندگانی هستند و نزد پروردگارشان روزی داده می خورند.”

حجت الاسلام مسلم رضایی گفت: کسانی که راه شهدا را ادامه داده اند و به دنبال شهدا هستند ، از کسانی می باشند که زنده اند و کسی که شهید نشود و یا راه شهدا را ادامه ندهد مرده است.

وی افزود: این شور وعشقی که در اربعین امسال مشاهده کردید به واسطه خون صدها هزار شهیدی است که جان خود را در راه انقلاب واسلام فدا کردند.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد:دشمن نمی تواند درک کند این همه اشتیاق وشوق برای حضرت امام حسین علیه السلام دلیلش چیست، دشمن سعی می کند جوانان ما را از سیدالشهداء علیه السلام جدا کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه اردل گفت:ازجمله تلاش های دشمن برای به انحراف کشاندن مسلمانان و شیعیان بخصو ص جوانان بحث ماهواره وشبکه های مجازی است که می خواهد آثار ایمان به خدا و اعتقاد به اسلام ناب و انقلاب اسلامی را از مردم دور کند، دشمن با این ابزار می خواهد حجاب و عفاف  را از مادران ودختران و غیرت را از پدران وپسران ما بگیرد.

حجت الاسلام رضایی تنها راه مقابله با دشمن، پیروی از راه حضرت امام حسین علیه السلام، ولایت و شهدا دانست وگفت:برای اینکه پیروامام وشهدا باشیم باید اعتقادات و اخلاق خود را مستحکم کنیم.