تاکید امام خامنه ای در به کارگیری جوانان در مدیریت امور مختلف

خانه / پیشنهاد ویژه / تاکید امام خامنه ای در به کارگیری جوانان در مدیریت امور مختلف

در نخستین روز از سال ۱۳۹۷ امام خامنه ای در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی حاضر شد و به بیان سخنرانی پرداخت. در این سخنرانی ایشان به اعتماد به نفس ملّی و خودباوری ملّت ایران اشاره کردند که در صفحه اینستاگرام منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای پستی را در رابطه با نقش موثر جوانان اختصاص دادند.

در نخستین روز از سال ۱۳۹۷ امام خامنه ای در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی حاضر شد و به بیان سخنرانی پرداخت. در این سخنرانی ایشان به اعتماد به نفس ملّی و خودباوری ملّت ایران  اشاره و عنوان کردند: ملّت، در مقابل دیگران احساس انفعال و سرافکندگی نداشته باشد؛ یعنی روحیه‌ی «ما میتوانیم»؛ این امروز بحمداللّه در کشور وجود دارد.

در همین زمینه صفحه اینستاگرام منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای پستی را منتشر و به نقش موثرجوانان در مدریت های مختلف تاکید کردند.

این صفحه نوشت: جوانان. جوانان ما در همه‌ی میدان‌ها سرمایه‌ی  امید کشورند؛ جوانان خیلی باارزشند. در صنایع برتر، جوان‌ها هستند که مشغول فعّالیّتند؛ در مسائل فرهنگ و هنر، جوان‌ها هستند که مشغول فعّالیّتند؛ در نظامیگری و فرماندهی، جوان‌ها هستند که نقش‌آفرینی میکنند؛ در مدیریّت هم هرجا جوان‌ها باشند، مدیریّت، مدیریّت با‌نشاط‌ تری خواهد بود و توصیه‌ی ما این است که در مدیریّتهای مختلف، جوان‌ها بیشتر به کار گرفته بشوند و بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند. ۹۷/۱/۱.”

به کانال هیات رزمندگان اسلام بپیوندید

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *