سبد مواد غذایی | موسسه خیریه سیدالکریم علیه السلام

خانه / مطالب و رویدادها / سبد مواد غذایی | موسسه خیریه سیدالکریم علیه السلام

سبد مواد غذایی | موسسه خیریه سیدالکریم علیه السلام

موسسه خیریه سیدالکریم (علیه السلام) از آغاز فعالیت خود بصورت فصلی به مددجویان بسته های مواد غذایی اهداء می کرد.
بخشی از این مواد غذایی توسط خیرین گرانقدر خریداری و بصورت فله ای به موسسه تحویل و توسط خادمین بسته بندی و به مددجویان تحویل داده می شود . سبد مواد غذایی شامل برنج ، روغن ، رب ، ماکارونی، حبوبات ، تن ماهی ، قند و شکر می شود که بدین وسیله قسمتی از مواد غذایی مددجویان و فرزندان آنها تامین می گردد.

    

هر ساله در ماه مبارک رمضان با همکاری خیرین محترم و تلا ش های مسئولین این واحد سبد مواد غذایی ویژه این ماه تهیه و در بین مددجویان توزیع می کنند.
لازم به ذکر است که یکی از کارخانه هایی که با این موسسه همکاری می کند شرکت « یک و یک »است.این شرکت هر چند ماه یکبار محصولات خود را بصورت پک بسته بندی شده در اختیار موسسه قرار می دهد تا به مددجویان اهداء گردد.
این بخش در موارد خاص جدا از زمان معین شده ، اگر شرایط مددجویی از لحاظ مواد غذایی نامناسب و ایشان احتیاج شدید داشته باشد با هماهنگی های لازم، بسته مواد غذایی اهداء می گردد تا این زن سرپرست خانوار شرمنده فرزندانش نشود.
در این واحد علاوه بر تهیه مواد غذایی مددجویان ،بخشی از مواد پروتیئن آنها هم توسط خیرین و نیکوکاران محترم تامین می شود. بدین صورت که خیرین گوسفند قربانی، نذورات یا عقیقه را از طریق موسسه خریداری و مبلغ آن را به حساب واریز می نمایند. مسئولین مربوطه گوشت اهداء شده را خورد و بسته بندی و تحویل مددجویان عزیز می دهند.
تاکنون با عنایت خداوند و نیکوکاران محترم تعداد کثیری از سبد مواد غذایی و پروتئینی مددجویان تامین شده است.
امیدواریم با کمک شما عزیزان در آینده نزدیک بتوانیم خدمات گسترده تری در این زمینه به مددجویان ارائه دهیم.
شما عزیزان می توانید با اهداء مواد غذایی ،پروتئینی یا مبالغ آن به حساب موسسه بخشی از غذای سفره مددجویان این موسسه را تامین نمائید. منتظر یاری شما خیرین محترم هستیم.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *