کتاب شکوه مادرانه منتشر شد + دریافت PDF کتاب (اختصاصی هیات)

کتاب شکوه مادرانه منتشر شد + دریافت PDF کتاب (اختصاصی هیات)

خانه / اختصاصی هیأت / کتاب شکوه مادرانه منتشر شد + دریافت PDF کتاب (اختصاصی هیات)

مجموعه فاخر گردآوری شده در کتاب شکوه مادرانه گزیده ای است از اشعار و نوحه های فاطمی، اشعاری در وصف حضرت خدیجه سلام الله علیها و همچنین اشعار شهادت حاج قاسم سلیمانی که به همت ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام منتشر شده است.

کتاب شکوه مادرانه منتشر شد + دریافت PDF کتاب (اختصاصی هیات)

هیات رزمندگان اسلام در آستانه ایام فاطمیه دوم و همچنین دومین سالگرد شهادت مرد میدان سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، هیأت رزمندگان اسلام کتاب « شکوه مادرانه » حاوی مجموعه اشعار و نوحه های فاطمی، اشعاری در وصف حضرت خدیجه سلام الله علیها و همچنین اشعار شهادت حاج قاسم سلیمانی را به همت شاعر ارجمند حجت الاسلام جواد محمدزمانی منتشر کرده است.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام نسخه مجازی این کتاب را در قالب فایل پی دی اف در اختیار شما عاشقان اهل بیت علیهم السلام و دلسوختگان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام قرار داده است.

گذری بر مقدمه کتاب شکوه مادرانه منتشر شد
گذری بر مقدمه کتاب شکوه مادرانه منتشر شد

در ادامه شما همراهان همیشگی سایت هیات می توانید بخش هایی از مقدمه این کتاب به قلم مولف آن را مطالعه نمایید:

فاطمیه نماد ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان و مظهرصبر و بردباری در برابر ناملایمات و تجلی دفاع از کیان ولایت جهاد در راه تحقق آرما نهای الهی است از این رو پاسداشت فاطمیه پاسداشت عشق و ایثار، صلابت و ایستادگی، آرمان خواهی و خودباوری، بزرگداشت ارزش های الهی و فضایل والای اخلاقی است.

دختر گرامی پیامبر اسلام نشان داد که می توان ضمن حفظ وحدت و یکپارچگی اجتماعی و نیز صبوری و متانت از ولایت و حقانیت آن دفاع کرد و تا پای جان از ارزش های دینی پاسداری کرد و ظالمان و زورگویان را رسوا ساخت تردیدی نیست که بیان هنرمندانه حوادث عصر امیرالمومنین علیه السلام و فاطمه زهرا سلام الله علیها و مظلومیت آنان معنی سرمشق گیری از سیره ایشان برعهده شاعران و مداحان اهل بیت است و از این رو شعر متعالی و هدفمند و فخیم و نوحه ها سروده های درس آموز می تواند نقش بی دیلی در احیای این راه نورانی داشته باشد. خوش تر آنکه این ایام در سال های اخیر با پاس داشت مقام شهیدان مقاومت و شهید والا مقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی همراه شده است.

شما همراهان گرامی پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام می توانید برای دانلود نسخه الکترونیکی کتاب قیام و قلم در قالب فایل پی دی اف روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود کتاب شکوه مادرانه
دانلود کتاب شکوه مادرانه

همچنین برای شنیدن و دریافت مجموعه فایل های صوتی کتاب شکوه مادرانه می‌توانید روی لینک زیر کلیک نمایید.

مجموعه فایل های صوتی کتاب شکوه مادرانه
مجموعه فایل های صوتی کتاب شکوه مادرانه

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *