ابعاد شخصیتی شهید مطهری در جامعه تبیین شود

خانه / مطالب و رویدادها / مصاحبه و گفتگو / ابعاد شخصیتی شهید مطهری در جامعه تبیین شود

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: شهید مطهری با بنیه قوی علمی، توانایی بسیار بالا و روحیه‌ای زاهدانه، حوزه و دانشگاه را متحول نمود، بنابراین ضروری است تا ابعاد شخصیتی این عالم فرهیخته در جامعه به درستی تبیین شود.

ابعاد شخصیتی شهید مطهری در جامعه تبیین شود

هیاتحجت الاسلام علی اصغر عرفانی دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک هفته گرامیداشت معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، اظهار داشت: آنچه که امروز در جامعه اسلامی بسیار حائز اهمیت است، قدردانی دانش آموزان، دانشجویان و طلاب از معلمین دلسوز خود می‌باشد و لازم است که به نصایح آنان به خوبی گوش دهند.

حجت الاسلام عرفانی به تبیین شخصیت شهید مطهری در جامعه پرداخت و بیان کرد: شهید مطهری با بنیه قوی علمی، توانایی بسیار بالا و روحیه‌ای زاهدانه، حوزه و دانشگاه را متحول نمود، بنابراین ضروری است تا ابعاد شخصیتی این عالم فرهیخته در جامعه به درستی تبیین شود.

ابعاد شخصیتی شهید مطهری در جامعه تبیین شود

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: زندگی علمی، سیاسی این شهید بزرگوار را می‌توان به عنوان الگو برای همه معلمین، اساتید حوزه و دانشگاه و دانشجویان معرفی کرد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه قلم علما از خون شهداء ارزشمندتر است، خاطرنشان کرد: شهید مطهری علاوه بر پیمودن همه درجات علمی و دینی، به مقام والای شهادت نیز نائل آمد.

وی ادامه داد: شهید مطهری برای جامعه ما ناشناخته نیست، اما هر چه راجع به شخصیت ابعاد فکر و اندیشه غنی او بحث و گفت‌وگو شود باز هم کم است.

حجت الاسلام عرفانی عنوان کرد: شهید مطهری، همواره درصدد دفاع از اسلام و انقلاب بودند و گروه‌های دیگر هرگز نتوانستند درک درستی از افکار ایشان داشته باشند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: شهید مطهری، به عنوان شخصیت جامع و کاملی، جزء نادرترین شخصیت‌هایی بود که همه ابعاد مختلف در وجود ایشان جمع بود.

منبع: خبرگزاری حوزه

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *