بیانیه هیات رزمندگان اسلام در پی شهادت خادم الرضا(ع) آیت الله رئیسی و همراهان ایشان

خانه / اختصاصی هیأت / بیانیه هیات رزمندگان اسلام در پی شهادت خادم الرضا(ع) آیت الله رئیسی و همراهان ایشان

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
(سوره مبارک احزاب آیه ۲۳)

واقعه اسفبار سقوط بالگرد و شهادت خادم‌الرضا علیه‌السلام، رئیس جمهور ولایی، مردمی و خدمت‌گذاری صدیق، مخلص و همراهان ایشان، گرچه ضایعه‌ای اسفناک و ثلمه‌ای سنگین برای اسلام و مستضعفین جهان می‌باشد اما یقین داریم که به فضل الهی، اخلاص، جانبازی و فداکاری این سربازان اسلام مایه بصیرت، وحدت و پیشرفت هرچه‌بیشتر نظام مقدس جمهوری‌اسلامی برای ظهور منجی بشریت خواهد شد. ان‌شاءالله
هیات رزمندگان اسلام افتخار دارد که شهادت جناب مستطاب حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را که خود یکی از سخنرانان ویژه و خطباء بلند پایه هیات رزمندگان اسلام بود، به پیشگاه مقدس امام عصر(عج)، مقام‌معظم‌رهبری، ملت بزرگ ایران و هیاتی‌های محترم تبریک و تسلیت عرض نماید.
سخت‌کوشی، خستگی ناپذیری و جلب رضایت خداوند و محرومین از ویژگی‌های بارز این رئیس ‌جمهور محبوب به‌گونه‌ای بود که نه‌تنها دوستان و همراهان بلکه بیگانگان و معاندین زبان به اعتراف در جدیت و خدمات بی‌منت ایشان را می‌گشود.
ازخداوند متعال بقای عمر و عزت هرچه‌بیشتر مقام‌عظمای ولایت را خواستاریم.

والسلام علیکم ورحمه الله ▪︎هیات رزمندگان اسلام▪️
(۱۴۰۳/۰۲/۳۱)

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *