روز قدس نقطه عطفی برای اتحاد مسلمانان است

خانه / استان ها / روز قدس نقطه عطفی برای اتحاد مسلمانان است

امام جمعه لردگان روز قدس را نقطه عطفی برای اتحاد مسلمانان دانست و گفت: هیچ مسلمانی نباید نسبت به مسلمانان دیگر کشورها بی‌تفاوت باشد.

حسنانصار

امام جمعه لردگان روز قدس را نقطه عطفی برای اتحاد مسلمانان دانست و گفت: هیچ مسلمانی نباید نسبت به مسلمانان دیگر کشورها بی‌تفاوت باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت الاسلام حسن انصاری ادامه داد: آحاد مردم بصیر وآزاده دنیا باید روز قدس به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و علیه دولت غاصب اسرائیل به خیابان‎ها آمده و برائت خود را از جنایات صهیونیست‌ها و حامیان آنها اعلام کنند.

امام جمعه لردگان تیرماه در جمع مردم بسیجی لردگان باتسلیت شهادت حضرت علی علیه السلام بر لزوم بهره‎گیری از شب‌های قدر تاکید کرد.

حجت‌الاسلام انصاری به تشریح فضائل و کمالات اول امام شیعیان حضرت علی علیه السلام پرداخت و با تاکید بر ضرورت بهره‎گیری از سیره علوی، ماه رمضان و شب‎های قدر را فرصتی مغتنم برای رسیدن به این مهم دانست.

امام جمعه لردگان روز قدس را نقطه عطفی برای اتحاد مسلمانان دانست و گفت: هیچ مسلمانی نباید نسبت به مسلمانان دیگر کشورها بی‌تفاوت باشد؛ بر همین اساس برماست روز قدس به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و علیه دولت غاصب اسرائیل به خیابان‎ها بیاییم و برائت خود را از جنایات صهیونیست‌ها و حامیان آنها اعلام کنیم.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مسائل فرهنگی، به دغدغه‏های مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره کرد و گفت: سرمایه‎گذاری در زمینه مسائل فرهنگی و دین و عقاید مردم لازمه حرکت جامعه اسلامی در مسیر سلامت است.

حجت‎الاسلام انصاری با بیان اینکه اختلافات به هیچ وجه به نفع کشور نیست، اظهارکرد: چنانچه همه مسلمانان و ممالک اسلامی دست به دست هم داده و مانع ایجاد اختلاف شوند همه مشکلات جهان اسلان نیز رفع خواهد شد.

انتهای خبر/

Views: 66

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *