عصر شعر و ستایشگری در سایه کریم آل طا‌هادر شهرکرد +تصویر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / عصر شعر و ستایشگری در سایه کریم آل طا‌هادر شهرکرد +تصویر

همزمان با ایام فرخنده میلاد با سعادت کریم اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام”عصر شعر و ستایشگری در سایه کریم آل طا‌ها “در شهرکرد برگزار شد.

با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزارشد؛

عصر شعر و ستایشگری در سایه کریم آل طا‌ها

همزمان با ایام فرخنده میلاد با سعادت کریم اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام”عصر شعر و ستایشگری در سایه کریم آل طا‌ها “در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام با تبریک خجسته میلاد با سعادت کریم اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام به روز بودن سروده‌های شعرا را مهم دانست و گفت: به روز بودن شعر بر مبنای ذوق و سلیقه جامعه، می تواند اشاعه دهنده معارف دین باشد.

امام جمعه شهرکرد، شاعران آیینی را به سرودن شعر با مضمون عفاف و حجاب تشویق و توصیه کرد و افزود: شعر با این مضمون، ترسیم جایگاه متعالی زن در جامعه و اهمیت حفظ حجاب است.

در ادامه 14نفر از شاعران آیینی و ستایشگران اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام، با ترنم شعر و مدیحه سرایی ارادت خودرا به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام، ابراز کردند.

در این محفل معنوی که نماینده ولی فقیه در استان استان و امام جمعه شهرکرد، مداحان و ستایشگران اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام، روسای هیئات مذهبی، رزمندگان اسلام، پیروان عترت و جوانان عاشورایی حضور داشتند، از تلاش نقر از مداحان فعال در گروه جهادی مرد میدان بسیج مداحان استان تجلیل شد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، پخش سرود ملی جمهوری اسلامی، خیر مقدم گویی توسلی مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام و مسئول کانون مداحان و مسئول هیأت اندیشه ورز بسیج مداحان استان به حضار، همخوانی سرود و تقدیم غذای نذری از دیگر برنامه های این دیدار بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: سیدرضا حسینی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *