مراسم عزاداری در شهر مال خلیفه برگزارشد + تصویر

خانه / استان ها / مراسم عزاداری در شهر مال خلیفه برگزارشد + تصویر

در شب شهادت حضرت امام صادق علیه السلام مراسم سخنرانی و عزاداری در مسجدحضرت ابوالفضل شهر مال خلیفه برگزار شد.

در شهر مال خلیفه برگزارشد؛

مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق علیه السلام

در شب شهادت حضرت امام صادق علیه السلام مراسم سخنرانی و عزاداری در مسجدحضرت ابوالفضل شهر مال خلیفه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه فلارد با تسلیت شهادت ششمین امام شیعیان جهان را به حاضرین تسلیت ودرادامه گفت: حضرت امام صادق علیه السلام نامه ای به اصحاب و شیعیانشان نوشتند و بسیار بر ممارست و دقت و عمل کردن به آن تاکید ‌کردند، و اصحاب حضرت هم این نامه را در مکانی که در خانه‌هایشان برای نماز قرار داده بودند می‌گذاشتند و بعد از نماز این نامه را مرور می‌کردند.

حجت الاسلام‌ محمود خیری ادامه داد: در بخشی از آن نامه آمده است: از پروردگارتان عافیت بطلبید و در صدد یافتن آرامش، وقار و سکینه باشید، شرم و حیا را در پیش رو گیرید و از آنچه نیکوکاران قبل از شما کناره گیری می کردند کناره بگیرید، با اهل باطل مدارا کنید و ستم آنان را بر خویش تاب آورید، مبادا با آنها درافتید و ستیزه کنید و در مجالست و گفتگو با آنها میان خود و خدا دیندار باشید.

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد: حضرت امام صادق علیه السلام در روایت دیگری می فرمایند” جوانی که قرآن بخواند قرآن با گوشت و خون او آمیخته می شود و در روز قیامت پناهگاه او خواهد شد”.

اقامه نماز مغرب و عشا، تلاوت کلام نورانی، سخنرانی و مداحی ذکر مصیبت و پذیرایی از دیگر برنامه‌های شب شهادت امام صادق علیه السلام بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: حاج نبی الله بابااحمدی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *