همایش یاد یاران در حسینیه امام خمینی(ره) تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع)

خانه / استان ها / همایش یاد یاران در حسینیه امام خمینی(ره) تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع)

گردهمایی بزرگ یادگاران دفاع مقدس، با حضور فرماندهان و رزمندگان لشگر قمربنی هاشم علیه السلام در حسینیه امام خمینی(ره) تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام برگزار و یاد و خاطره ۲۴۰۰ شهید استان چهارمحال و بختیاری گرامی داشته شد.

یاد یاران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛گردهمایی بزرگ یادگاران دفاع مقدس، با حضور فرماندهان و رزمندگان لشگر قمربنی هاشم علیه السلام در حسینیه امام خمینی(ره) تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام برگزار و یاد و خاطره ۲۴۰۰ شهید استان چهارمحال و بختیاری گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار بسیج مداحان استان چهارمحال وبختیاری؛همزمان با میلاد خجسته کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، یکهزار نفر از یادگاران دفاع مقدس از تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام و تیپ بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در قالب لشگر عملیاتی قمربنی هاشم علیه السلام، در حسینیه پادگان امام خمینی(ره) شهرکرد گردهم آمدند تا خاطرات دوران طلایی دفاع مقدس را تداعی و با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق کنند.

سردار شاهوردی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این جمع صمیمی، با تبریک میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره 2400 شهید استان چهارمحال و بختیاری، به ایراد سخن پرداخت و گفت: الگوگیری از بسیج و نیروهای وطنی، امروز عوامل استکبار را به زانو درآورده است.

وی، افزود: اکنون بسیج مردمی، در کشورهای سوریه، عراق و افغانستان، نقش مهمی در پیشگیری و خنثی سازی فتنه های استکبار جهانی دارد، تا جایی که دولتمردان آمریکا مطمئن شده اند، هر جایی پیشمرگان مردمی در برابر آنان صف آرایی کنند، روزنه ای برای نفوذ ندارند.

این یادگار دفاع مقدس، تصریح کرد: امروز، دولت، ارتش، مردم و حتی علمای اهل تسنن سوریه، پیروزی خود را مدیون توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری می دانند؛ زیرا مقام معظم رهبری به آنان اطمینان داده با تکیه بر نیروی مردمی و ایستادگی در برابر دشمن، می توانند بر تمام توطئه های استکباری پیروز شوند.

خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس، پخش کلیپ و نماهنگ، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و افطار در جمعی صمیمی از دیگر بخش های این گردهمایی بزرگ “یاد یاران” بود.

 

انتهای خبر/

Views: 154

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *