وفاق و همدلی نقش تعیین کننده در پیشرفت برنامه ها دارد

خانه / استان ها / وفاق و همدلی نقش تعیین کننده در پیشرفت برنامه ها دارد

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان، وفاق و همدلی متولیان جامعه ستایشگری و ارکان هیئات مذهبی در استان نقش تعیین کننده در پیشرفت برنامه ها دارد هیات اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی استان با حضور اعضا تشکیل جلسه داد.

وفاق و همدلی نقش تعیین کننده در پیشرفت برنامه ها دارد

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان، وفاق و همدلی متولیان جامعه ستایشگری و ارکان هیئات مذهبی در استان نقش تعیین کننده در پیشرفت برنامه ها دارد هیات اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی استان با حضور اعضا تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس هیات اندیشه ورز بسیج مداحان استان، در اولین جلسه این هیات گفت: وفاق و همدلی متولیان جامعه ستایشگری و ارکان هیئات مذهبی در استان نقش تعیین کننده در پیشرفت برنامه ها دارد.

حمیدرضاتوسلی با اشاره با انتظارت و مطالبات مقام معظم رهبری مدظله العالی از جامعه ستایشگری گفت: هیئات مذهبی در سالیان اخیر کارکردهای مختلف و موفقی را داشتند که جهاد تبیین، مشارکت فعال در عرصه های خدماتی و محرومیت زدایی و کمک های مومنانه در سالهای فراگیری ویروس کرونا و در حوادث سیل و زلزله از مهمترین عرصه های نقش آفرینی مداحان و هیئات مذهبی است .

مسئول کانون مداحان استان، با اشاره به دیدار اخیر مداحان و جامعه ستایشگری با مقام معظم رهبری مدظله العالی و تاکید معظم له در خصوص نقش مداحان در زمینه های مختلف به ویژه مسأله حجاب و عفاف و نیز گفتمان سازی در خصوص تقویت بنیان خانواده و فرزند آوری گفت: این تکالیف مهمی که مقام معظم رهبری برای جامعه مداحان و هیئات ترسیم فرمودند که از یک سو نشان از تاثیر گذاری این قشر و مجموعه در سطح جامعه دارد و از طرف دیگر اقتضای برنامه ریزی و اقدام جهادی و هوشمندانه در راستای عمل موفق به این تکالیف است.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان، بر همدلی بیشتر متولیان جامعه ستایشگری و هیئات مذهبی در استان و تعامل بیش از بیش این مجموعه تا رسیدن به اهداف پیش رو تاکید کرد و در ادامه به تشریح فعالیت‌های پیش روی کانون مداحان استان، شورای هیئات مذهبی در سال جدید و نحوه تعامل و همکاری با سازمان بسیج مداحان استان در اجرای برنامه های آموزشی،فرهنگی … پرداخت.

مسئول کانون مداحان استان، به تشریح دومین مهرواره هوای نو و تشویق برای شرکت مسئولین هیئات مذهبی، مداحان و شاعران آیینی در این مهرواره پرداخت و افزود: مسئولان هیئات،مداحان و شاعران آیینی برای ثبت نام در دومین مهرواره هوای نو می توانند به وبگاه havayenoo.ir تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۲مراجعه و در قسمت ارکان هیئت، قسمت شاعران و ستایشگران ثبت نام کنند و عکس یا کلیپ یا فیلم از مداحی، نوحه یا شعرخوانی خود را بارگذاری کنند.

توسلی، به مناسبت های پیش رو از جمله سوگواری شهادت حضرت امام صادق علیه السلام ، دهه کرامت، هفته مقاومت،دهه ولایت … اشاره کرد و گفت: مداحان و ذاکرین با آمادگی لازم در مجالس سوگواری، مناسبت ها و اعیاد شرکت می کنند.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: حمید شاه محمدی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *