آئین تجلیل از استاد حاج اصغر زنجانی با حضور جمعی از ذاکرین اهل بیت علیهم السلام در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد

خانه / پیشنهاد ویژه / آئین تجلیل از استاد حاج اصغر زنجانی با حضور جمعی از ذاکرین اهل بیت علیهم السلام در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد

به مناسبت نیم قرن ستایشگری آستان حسینی علیه السلام، آئین تجلیل از این پیرغلام و دلسوخته اهل بیت علیه السلام روز یکشنبه 18 تیرماه از ساعت 16 در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

همچنین کتاب حاوی خاطرات مردم از حاج اصغر گنج‌خانلو و شرح ایثار و زندگی‌نامه وی در این مراسم تجلیل رونمایی شد.

 مراسم تجلیل از حاج اصغر زنجانی پیرغلام اهل‌بیتعلیهم السلام به پاس نیم قرن ستایشگری آستان حسینی برگزار شد.

حاج‌اصغر گنج‌خانلو(زنجانی) مداح روشندل زنجانی است که  در دل عشاق سیدالشهداء  علیه السلام از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و  بسیاری از مداحان کشورمان با او معاشرت داشته و دارند.

«آنان که غمت به جان خریدند حسین/ یکباره به خون خود تپیدند حسین/ افسوس که خونین کفنان ایران/ جان دادن و کربلا ندیدند حسین»

این یکی از رباعیات معروفی است که حاج اصغر گنج‌خانلو در بین رزمنده‌های دفاع مقدس و در گردان‌های خط شکن زنجان، با نوای گرم و دلنشینش در فضای جبهه قرائت می‌کرد.

به مناسبت نیم قرن ستایشگری آستان حسینی علیه السلام، آئین تجلیل از این پیرغلام و دلسوخته اهل بیت علیه السلام روز یکشنبه 18 تیرماه از ساعت 16 در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

همچنین کتاب حاوی خاطرات مردم از حاج اصغر گنج‌خانلو و شرح ایثار و زندگی‌نامه وی در این مراسم تجلیل رونمایی شد.

این مراسم با حضور اساتید، علما، شعراء و مادحین کشور ، از جمله مهمانان ویژه این برنامه حاج علی انسانی، حاج منصور ارضی، حاج حسین سازور ، حاج محمدباقر تمدن، حاج غلامرضا عینی فرد، حاج ولی الله کلامی، حاج مهدی خادم آذریان و با اجرای حسن سلطانی برگزار شد.

در ادامه تصاویر این مراسم را ببینید:

منبع:عقیق

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *