آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهرستان دزفول

خانه / استان ها / آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهرستان دزفول

هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول : به گزارش روابط عمومی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول آئین گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت با حضور امام جمعه دزفول، مسئولین شهرستان، روحانیت و مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه دزفول در آستان مقدس سبزقبا برگزار شد.

در این مراسم باشکوه حجةالاسلام والمسلمین حاجتی امام جمعه موقت اهواز به تبیین حماسه ۹ دی پرداخت و گفت: ملت ایران با بصیرت و آگاهی در کنار رهبر خود ایستادند و فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

امام جمعه موقت اهواز با تأکید بر اینکه باید قدر ولایت فقیه را شناخت اظهار کرد: امروز آمریکا نه در زمین و نه در هوا حریف ایران اسلامی نیست.

همچنین حجةالاسلام والمسلمین قاضی امام جمعه دزفول در حاشیه گرامیداشت حماسه ۹ دی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: باید امت شهید پرور ایران به یاد آورند که اگر پشت سر ولایت حرکت نکنند دشمنان تاخت و تاز خواهند کرد و تنها مسیری که می‌تواند کشور را به فلاح و صلاح و امنیت برساند پیروی از ولایت و رهبری است.

امام جمعه دزفول افزود: ملت ما تجربه کرده‌اند که دشمنان می‌خواهند مردم را از نظام و ولایت جدا کنند تا به اهداف خود برسند و مردم در ۹ دی با امام خود میثاقی دوباره بستند و نشان دادند که پشتیبان ولایت و رهرو شهدا هستند.

حجةالاسلام والمسلمین قاضی اظهار کرد: نقشه دشمن با بصیرت و حضور ملت در صحنه خنثی شد ولی دشمن قطعا به دنبال نقشه دیگری خواهد بود و این می‌طلبد که ملت شریف ایران همچنان بیدار باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *