آماده‌باش کامل در مرز مهران برای استقبال از کربلایی‌ها

خانه / مطالب و رویدادها / آماده‌باش کامل در مرز مهران برای استقبال از کربلایی‌ها

دبیر کمیته زیرساخت قرارگاه اربعین در مهران گفت: آنان که امسال کربلایی شدند عزم وطن دارند و برای میزبانی کربلایی‌های اربعین مهران دوباره خود را مهیای استقبال از زائران اربعین حسینی کرده است.

سید کمال‌‌الدین میرجعفریان در گفت‌وگویی در ایلام اظهار داشت در شرایط بحرانی پیش‌بینی روزانه  200 هزار نفر ورودی به مهران شده است که این تعداد زائر با اتوبوس برگردند می‌شوند و مباحث ترافیکی نیز کنترل و با استقرار پلیس گره‌های  ترافیکی احتمالی برطرف می‌شود و به همین منظور 2 هزار اتوبوس استندبای نیز برای  استفاده در موقع لزوم تدارک دیده شده است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری ایلام و دبیر کمیته زیرساخت قرارگاه اربعین درباره امکانات بهداشتی در بازگشت زائران گفت: امسال مشکلی تحت عنوان سرویس بهداشتی و اسکان نخواهیم داشت هم چنانکه در رفت زائران هیچ گزارشی در این مورد وصول نشده است.

میرجعفریان با بیان اینکه  جاده مهران به ایلام هر روز در هر خط لاین ساعتی 1200 خودرو را عبور می‌دهد و در موج بازگشت زائران اولویت ما مرزهای ورودی است و مواکب ما تا 25 صفر فعال هستند تا بتوانند هم چنان از زائران در بازگشت پذیرایی داشته باشیم.

وی گفت: پیش‌بینی کلیه اقدامات امنیتی، انتظامی، پزشکی و رفاهی و زیست و اسکان زئران حسینی در برگشت در نظر گرفته شده است و هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری ایلام و دبیر کمیته زیرساخت قرارگاه اربعین از زائران اربعین حسینی درخواست کرد که بازگشت خود را مدیریت کنند تا خدمتگزاران آنان در مهران بتوانند به نحو مطلوب انجام وظیفه کنند.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *