آیت الله کاظم صدیقی:بدبخت ها می گویند موشک نمی خواهیم

خانه / استان ها / آیت الله کاظم صدیقی:بدبخت ها می گویند موشک نمی خواهیم

صدیقی14

امام جمعه موقت تهران و رئیس بنیاد بین المللی غدیر، گفت: با انتظار کشیدن برای مشاهده حرکت دشمن، راه به جایی نخواهیم برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ آیت الله کاظم صدیقی، در گردهمایی تبیینی ترویجی، سبک زندگی رزمندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به تشریح اهمیت سرمایه عمر و رعایت اخلاق اسلامی در خانواده و اجتماع پرداخت.

امام جمعه موقت تهران، افزود: عمر سرمایه ای است که هرمقدار از آن را ازدست دادیم، دیگر بدست نمی آید و روز قیامت حسرت سحرهایی را که بیدار نشده و نماز شب نخوانده ایم خواهیم خورد.

آیت الله صدیقی، با غبطه به موقعیت مدافعان حرم، حضور در جبهه های مقاومت را توفیق الهی دانست و با اشاره به ایام دهه کرامت و تقارن این ایام با چله نشینی حضرت موسی علیه السلام در کوه طور، اهمیت ارتباط با خداوند بعنوان معشوق اصلی را دلیل زنده مانده این پیامبر بزرگ الهی بعد از 40روز بدون خوردن لقمه ای غذا و جرعه ای آب، دانست، که آن حضرت همه چیز را به خاطر خدا از دست داده بود.

رئیس بنیاد بین المللی غدیر، با تأکید بر باوضو بودن همیشگی، عالم را محضر خدا و محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دانست و با اشاره به پیش بینی حضرت یوسف علیه السلام از بلایا، گفت: حضرت یوسف علیه السلام قبل از وقوع بلا ها، آنها را پیش بینی می کرد و مسئولان ما نیز باید قبلاً تحریم ها را رصد می کردند.

وی، با تأکید بر اینکه انقلاب ما اسلامی است، افزود: اما مسئولین ما اسلامی عمل نمی کنند. همه برنامه های سیاسی و اعتقادی در قرآن و مکتب پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم و ائمه معصومین علیهم السلام آمده است و باید دعا کنیم مسئولان ما چشمشان به ولی فقیه و دین شان باشد و چشم شان به بیگانگان نباشد.

آیت الله صدیقی، با اشاره به آیه شریفه قرآن کریم،”… فَمَنْ تَبِعَ هُدَايَ فَلاَ خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَ لاَ هُمْ يَحْزَنُونَ‌”(آیه 38سوره بقره)، اظهار کرد:خداوند در قرآن فرموده اگر طبق هدایت من عمل کنید، هیچگاه گمراه و گرفتار بدبختی نخواهید شد.

وی، وعده خداوند متعال را وعده درستی دانست و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: اگر دیگران احتمال جنگ با ما بدهند، ما باید یقین داشته باشیم و آمادگی یقینی برای مقابله با دشمن پیدا کنیم.

امام جمعه موقت تهران، گفت: با انتظار کشیدن برای مشاهده حرکت دشمن، راه به جایی نخواهیم برد.

رئیس بنیاد بین المللی غدیر ، حفظ اسرار کشور و پیشگیری از دسترسی دشمنان به آن را از مهم ترین مسایل برشمرد و تأکید کرد: یکی از بدبختی های مسئولین ما این بود که در این مذاکرات اجازه بازرسی از همه اسرار مملکت را دادند.

وی، با اشاره به اینکه نیروی نظامی و سپاهی باید ابتدا عارف شود، سپس سلاح به دست بگیرد، افزود: باید در مُشت امام زمان باشید، وقتی دل در گرو امام زمان باشد، در مشت آن حضرت هستید.

آیت الله صدیقی، با بیان اینکه،‌حجاج برای رمی جمرات و سنگ زدن به شیطان، باید شب ریگها راجمع کنند، به آیه شریفه ” واعدو لهم ماستطعتم من قوه” اشاره کرد و ادامه داد:‌ بعد از جمع آوری و تقویت سلاح و تجهیزات باید فکر نکنیم تنها یک جبهه نبرد داریم، بلکه باید در سه جبهه بجنگیم، جهاد اصغر، جهاد اوسط و جهاد اکبر.

امام جمعه موقت تهران، تأکید کرد: تا زنده اید رزمنده اید و باید تا زنده هستید مرد باشید و هیچ وقت خانه نشین نباشید. هیچ وقت چنان نباشید که دشمن فکر کند شما ضعیف هستید.

وی، با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم که فرمودند، من و علی علیه السلام بابای امت هستیم، گفت: سفارش مولای متقیان این است که پایت را محکم و استوار روی زمین بگذار و جلوی پایت را نبین،‌بلکه دور را نگاه کن؛‌ اما بدبخت ها می گویند ما موشک نمی خواهیم.

آیت الله صدیقی، اضافه کرد:‌حیف است در مملکتی چنین افرادی بخواهند حکومت کنند. شما انقلاب جهانی را شروع کرده اید و نباید از پای بنشینید.

وی، سه نکته مهم و اساسی ‌عصبانی نشدن، کنترل زبان، صبر و استقامت را برای رعایت در زندگی فردی و اجتماعی توصیه کرد .

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *