ابلیس و آمریکا مشابه هم هستند/ هردو از تهدید استفاده می کنند و غرور دارند

خانه / استان ها / ابلیس و آمریکا مشابه هم هستند/ هردو از تهدید استفاده می کنند و غرور دارند

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در مراسم یادواره شهدای لردگان بر ضرورت دشمن شناسی و شناخت مکر و حیله های دشمن تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت سالروز حرکت کاروان پیاده با حضور 400 نفر از رزمندگان لردگانی در قالب دو گردان و با پای پیاده به جبهه‌های حق علیه باطل در ۱۲ آبان ۱۳۶۵، یادواره سرداران، فرماندهان و 286 شهید والامقام این شهرستان، در مصلای اولی الامر لردگان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد در این مراسم یادواره، با تأکید بر ضرورت دشمن شناسی و شناخت مکر و حیله های دشمن، گفت: یکی از ضرورت های مهم امروز ما مسئله دشمن شناسی است که بارها مقام معظم رهبری به این نکته توجه ویژه ای داشته اند و فرمودند: دشمن شناسی خود را قوی کنید، اگر دشمن را شناختید فریب و توطئه های دشمن را نخواهید خورد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی با بیان اینکه امروز از آمریکا بعنوان شیطان بزرگ یاد می شود، افزود: همانطور که خداوند منان در قرآن مجید می فرماید:از شیطان (ابلیس) بر حذر باشید، همین دستور را هم می دهد که از آمریکا و استکبار نیز بر حذر باشید.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: وقتی یک مقایسه بین ابلیس و آمریکا انجام می دهیم به چند نکته می رسیم؛ ابلیس و آمریکا هر دو در منیت و غرور هستند، هر دو حیله گر و مکارند، هر دو با دین شما می جنگند، ابلیس و آمریکا در تامین منافع خودشان از انواع تهدید استفاده می کنند، هر دو دشمنی و شیطنت شان ادامه دار است و هر دو امر به فساد و فحشا می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: لذا آنچه مهم است برادران و خواهران گرامی اینست که؛ بدانیم دشمن ما، دشمن است و همانطور که خداوند منان در قرآن مجید می فرماید: از شیطان بر حذر باشید، همین دستور را هم می دهد که از آمریکا و استکبار نیز بر حذر باشید و بدانید تا زمانی که ما پیرو مکتب اهل بیت عصمت وطهارت(علیهم السلام) و مکتب قرآن هستیم و بر آن ایستادگی کنیم آنها هیچ کاری بر علیه ما نمی توانند انجام دهند چون کید شیطان همیشه ضعیف است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود ولایت و بصیرت را مورد اشاره قرار داد و گفت: مسئله ولایت و شاخصه ولایت را جدی بگیرید و هوشیاری، بصیرت و توجه به ولی امر را سر لوحه کار های خود بدانید.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پایان با اشاره به فرارسیدن روز ملی استکبار ستیزی گفت: در آستانه 13 آبان ماه و در آستانه اربعین حضرت ابا عبد الله (علیه السلام) قرار داریم، حضور در صحنه 13 آبان باید کاملا مردمی و با حضور حداکثری در راهپیمایی 13 آبان حاضر شویم.

گفتنی است:‌ این مراسم با حضور خانواده معظم شهداء، سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، حجت الاسلام کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری، جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان و حضور باشکوه اقشار مختلف مردم ، رزمندگان و یادگاران سالهای دفاع مقدس و بسیجیان در مصلای اولی الامر لردگان برگزار شد.

لردگان در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *