احیای شب بیست و سوم در مصلای امام خمینی (ره)شهرکرد+تصویر

خانه / استان ها / احیای شب بیست و سوم در مصلای امام خمینی (ره)شهرکرد+تصویر

همزمان با سراسر جهان تشیع ،آیین احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم معنوی مردم روزه دار با تلاوت آیات نورانی قرآن مجید ،قرائت زیارت آل یاسین، دعای جوشن کبیرو بر سرگذاشتن قرآن به درگاه خداوند سبحان به راز و نیاز پرداختند و یک شبانه روز نماز قضا خواندند.

درمراسم سومین شب قدر استاد دانشگاه و حوزه علمیه قم گفت:به بیان اهمیت نهج البلاغه و لزوم مطالعه و انس با این کتاب معنوی پرداخت.

حجت الاسلام حمیدمهدوی ارفع به مظلومیت امیر ولایت حضرت علی علیه السلام اشاره کرد و افزود: برای بهره مندی از سیره آن حضرت باید از نهج البلاغه بهره گرفت.

استاد حوزه علمیه به عظمت لیالی قدر اشاره کردو گفت: مومنان روزه دار باید قدر این شب ها را بدانند و بهترین استفاده را از این فرصت معنوی داشته باشند.

حجت الاسلام مهدوی ارفع افزود:شب قدر در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان از اهمیت ویژه برخوردار است.

نظیر این مراسم در مسجدجامع شهرکرد و آستان امامزادگان حلیمه وحکیمه سلام الله علیها برگزارشد.

سایر مساجد شهرکرد،حسینیه ها، مصلا و امامزادگان استان میزبان حضور پرشور آحاد مردم مومن و سوگوار مولای متقیان حضرت امام  علی علیه السلام بودند.

شایان ذکراست : مراسم معنوی شب های قدر با همکاری ارزشمند صداوسیمای استان به صورت زنده و مستقیم از سیما و صدای شبکه جهانبین استان و همزمان از سایر شبکه ها سراسری پخش شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *