ارزش حضرت زهرا(سلام الله علیها) به ایمان ایشان است

خانه / استان ها / ارزش حضرت زهرا(سلام الله علیها) به ایمان ایشان است

آیت الله اسلامیان نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان در جمع پاسداران سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) گفت: ارزش حضرت زهرا(سلام الله علیها) به ایمان ایشان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ آیت الله علیرضا اسلامیان باتسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) به تبیین ابعاد شخصیتی این بانوی بی بدیل عالم هستی پرداخت و اظهار کرد: ارزش حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) به ایمان بالایی بود که داشتند وپیامبراکرم(صلوات الله علیه وآله وسلم)در خصوص این بانوی نمونه جهان اسلام فرمودند: همه جوارح فاطمه(سلام الله علیها) را خدا  پر از ایمان کرده است.

آیت الله اسلامیان  بیان کرد: اینکه از حضرت زهرا(سلام الله علیها) شخصیتی ساخته شده که در سن 18 سالگی به آن مقامات بالا می رسنداتفاقی نیست، ارزش گذاری در نظام اسلامی بی جهت نیست ،یک سری دارد، به سن و سال که نیست،حضرت اباصالح المهدی(علیه السلام) بدین مضمون در خصوص  دخت نبی گرامی اسلام  می فرمایند که مادرم فاطمه (سلام الله علیها) الگوی من است.

آیت الله اسلامیان ادامه داد: اینکه می بینید رهبر معظم انقلاب با چنگ و دندان نشان دادن رئیس جمهورآمریکا با آرامش برخورد می کنند ، این به خاطر ایمان است.  و الا رهبران و روسای سایر کشورها جرأت نمی کنند در مقابل قدرت های ظاهری دنیا واکنش نشان دهند.

نماینده مردم استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری در حسینیه بهاء الدینی(ره) سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) با اشاره به نقش ایمان در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: هیچ کس گمان نمی کرد نظامی که همه قدرت ها را راضی می کرد و همه سران دنیا غرب دنبال حفظ او بودند از بین برود، این نبود مگر به واسطه ایمان.

وی تأکید کرد: برادران و خواهران گرامی ، دشمن ایمان را نشانه گرفته است، در هیچ چیزی برای ضربه زدن به ایمان جوانان کوتاه نمی آید. دقیقا هسته مرکزی قدرت را که ایمان است نشانه گرفته، دانشگاه های دنیا، شخصیت های متفکر  رده اول غربی روی انقلاب ما کار می کنند، مطالعه می کنند که چه چیزی باعث شده انقلاب اسلامی ایران ،دنیا را مبهوت کند. آن ها رسیدند به اینکه ایمان باعث این انقلاب شده است.

 کارشناس مسایل مذهبی با تأکید بر لزوم بهره گیری از فضای مجازی در نیازهای مختلف علمی به خطرات  و آسیب های آن واهتمام به مراقبت ویژه در این خصوص اشاره و گفت: برخی از مسئولین ما خواب هستند. اخیرا محاسبه کردند میانگین معدل دانش آموزان  در سطح کشور پایین آمده است. چرا؟ جوانی که از اول شب تا سحر وقتش پای فیلم و عکس  می گذارد چطور می تواند درس بخواند؟ پیشرفت علمی کند؟

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند اینترنت بومی درست کنید و تا اینترنت بومی درست نکردید پهنای باند را افزایش ندهید، چرا دولت اینترنت را لب مرز می خرد و در داخل می فروشد و سود می برد و پهنای باند را افزایش می دهد؟ افزایش این پهنای باند فایده بسیارش در فحشاست نه در موارد علمی.

 آیت الله اسلامیان به مشکلات اقتصادی پیش روی مردم اشاره و ابراز داشت: این همه مردم مشکل دارند اما مسئول عالی رتبه ما می رود در فلان روستا و می گوید اینترنت پر سرعت آوردیم در صورتی که آنان آب و نان ندارند.

این پژوهشگر دینی در تفسیر آیه 60 سوره انفال بیان کرد: مگر همه قدرت ها دنبال شاه نبودند، مگر دنبال صدام نبودند، شرق و غرب که با هم اختلاف داشتند در صدام به توافق رسیدند و هر کدام یک کمکی به او کردند، مگر در طبس پیشرفته ترین تجهیزات را به کار نبردند، اما ناکام ماندند و راه به جایی نبردند.

 عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هرچه در توان دارید آماده کنید. چرا قرآن گفته هرچه در توان دارید آماده کنید؟ آن قدر مومنین باید قوی باشند که دشمن از آنها بترسد، عین تعبیر قرآن است که دشمن خدا و دشمن خودشان بترسند.یعنی این قدر توانمند شوید که دشمن برای حمله کردن به شما به لرزه بیفتد.

آیت الله اسلامیان در بیان تفسیر آیه60 سوره مبارکه انفال گفت: طبق برخی احتمالات در تفسیر آیه 60 سوره انفال از جمله  تفسیرعلامه طباطبایی توانمندی شما مومنین باید سه طایفه را بلرزاند: دشمن خدا، شما و گروه دیگری که شما آنان را نمی شناسید.چه کسانی را نمی شناسید؟ دشمنی که مارک دار نیست و یا جاسوس است.

 وی در پایان خطاب به حضار یادآورشد: اگر می خواهید موفق باشید سعی کنید در توانمندی نظامی و اطلاعاتی خلوص را رعایت کنید. هر چه اخلاص بیشتر باشد خدا کار را با ارزش تر می کند. آنچه باعث شده فاطمه،  فاطمه بشود به خاطر اخلاص زیادی بود که ایشان داشتند.

 این مراسم بصورت ویدئو کنفراس برای سایر شهرستانها هم پخش شد.

 ذکر مصیبت و سوگواری شفیعه روز جزا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *