از شهدا و یادواره های آنها باید توشه معنوی بگیریم + تصاویر

خانه / استان ها / از شهدا و یادواره های آنها باید توشه معنوی بگیریم + تصاویر

یادواره سه شهيد دانشجو؛ بهنام علی محمدی، فريبرز ترابی و عليرضا منتظری در آموزشکده فنی دختران شهرکرد، با حضور مسئولین، خانواده معظم شهدا و دانشجویان این آموزشکده برگزار شد.

یادواره سه شهيد دانشجو؛ بهنام علی محمدی، فريبرز ترابی و عليرضا منتظری در آموزشکده فنی دختران شهرکرد، با حضور مسئولین، خانواده معظم شهدا و دانشجویان این آموزشکده برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد، در آئین یادواره سه شهید دانشجو در آموزشکده فنی این شهر، گفت:‌حسرت خوردن به مقام شهداء ،غصه خوردن به حال شهداء و اعتقاد به اتمام حجت شهدا با ما، سه توشه معنوی  است که ما باید از شهداء و يادواره های آنان کسب کنيم.

حجت الاسلام والمسلمين دکتر سيد يحيی کاظمی به لزوم بهره برداری و استفاده معنوی از شهداء اشاره کرد  و آن را برای نيل به سعادت اخروی لازم برشمرد.

وی، سه رزق و برداشت مهم از شهدا را یادآور شد و با تبيين مقام شهدا ء، اين مقام را مقام مغفرت کليه گناهان و نيز مقام شفاعت دانست؛ مقامی که همه علماء و بزرگان آرزوی نيل به آن را دارند. همانطور که در زيارت شهدا می خوانيم : يا ليتنا کنا معکم فنفوز فوزاً عظيماً.

دکتر کاظمی، با اشاره به سيره اميرالمؤمنين علی عليه السلام بيان داشت: باآنکه اين همه فضايل در عظمت و منزلت حضرت امير عليه السلام بيان شده وسوره مبارکه انسان در شأن ايشان نازل شده ، فقط زمانی که رايحه شهادت با ضربت ابن ملجم به مشام حضرت رسيد، بيان فرمود: ” به خدای کعبه که رستگارشدم”.

قرائت دکلمه، مداحی و تجلیل از خانواده شهیدان دانشجو در ادامه این مراسم معنوی برگزار شد.

2یادواره شهدای دانشگاه

یادواره شهدای دانشگاه5

یادواره شهدای دانشگاه4

یادواره شهدای دانشگاه6

3یادواره شهدای دانشگاه

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *