اعزام بیش از 5هزار زائر چهارمحالی به مرقد مطهر امام خمینی (رحمة الله علیه)

خانه / استان ها / اعزام بیش از 5هزار زائر چهارمحالی به مرقد مطهر امام خمینی (رحمة الله علیه)

امام خمینی4

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از اعزام افزون بر 5هزار زائر از استان چهارمحال و بختیاری به مرقد مطهر امام خمینیرحمة الله علیه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار رضا محمدسلیمانی، در ستاد گرامیداشت آیین ارتحال امامرحمة الله علیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به فراهم بودن زمینه اعزام بیش از 5 هزار نفر از زائران استان به مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای حضور در مراسم 14خرداد، گفت: پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان آماده ثبت نام از زائران عزیز می باشند.

وی، افزود: 130 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام راحلرحمة الله علیه در نظر گرفته شده و اعزام همه زائران به صورت رایگان می باشد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: زائران بعد از ظهر 13خرداد از استان به سمت تهران حرکت می کنند و در ایستگاه پیش بینی شده در اتوبان شهید کاظمی (نجف آباد) به هم ملحق می شوند و به صورت کاروانی به سمت مرقد مطهر حضرت امامرحمة الله علیه ادامه مسیر می دهند.

وی، با اشاره به ضرورت رعایت نکات ایمنی و سلامت زائران از همراهی اکیپ های امنیتی، پلیس راهور، تیم های پزشکی و امداد و نجات و آماد و پشتیبانی با کاروان اعزامی خبر داد.

شایان ذکر است: همزمان با چهاردهم و پانزدهم خردادماه امسال ، همانند سنوات گذشته برنامه‌های مختلف فرهنگی و بصیرتی در استان چهارمحال و بختیاری نیز برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *