اعزام بیش از 5هزار چهارمحالی به مرقد مطهر امام خمینی (رحمة الله علیه)

خانه / استان ها / اعزام بیش از 5هزار چهارمحالی به مرقد مطهر امام خمینی (رحمة الله علیه)

اعزام به مرقد مطهر

بیش از پنج هزار نفر از مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) ا عزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، و یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15خرداد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

سردار رضا محمدسلیمانی، افزود: قیام 15خرداد سرآغاز نهضت خمینی(رحمة الله علیه) کبیر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است که بیداری جهانیان و مستضعفان را در جای جای دنیا به دنبال داشت و هر سال شاهد استقبال پرشور مردم، به ویژه نسل جوان از آئین های گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام عزیز هستیم.

وی، با اشاره به اعزام بیش از 5هزار نفر از مردم استان چهارمحال و بختیاری به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) گفت: امسال نیز زایران حرم مطهر با 132دستگاه اتوبوس به همراه اکیپ های تدارکاتی، امداد و نجات، پلیس راهور و امنیتی عازم تهران شدند تا ضمن زیارت بارگاه مطهر امام راحل(ره) و تجدید عهد و پیمان با آرمان های والای انقلاب از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی بهره مند شوند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *