امام جمعه شهرکرد:تقدیم دوشهیدبه اسلام و انقلاب مایه عزت وافتخاراست

خانه / استان ها / امام جمعه شهرکرد:تقدیم دوشهیدبه اسلام و انقلاب مایه عزت وافتخاراست

حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با حضور در منزل شهید منصور عباسی با خانواده این شهید دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ، مسئول نمایندگی ولی فقیه استان و جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام)،مدیرکل بنیاد شهید،فرماندار شهرکرد وجمعی دیگراز مسئولین استان ازخانواده شهیدمدافع حرم منصور عباسی دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه دراستان در این دیدار گفت:بادیدن چهره هایی همچون شهیدعباسی به مکتب و تعالیم خودمان می بالیم که انسان هایی این چنین را در خود پرورش داده است.

امام جمعه شهرکردبیان کرد:جای اندوه است که چنین افرادی را ازدست می دهیم،دلمان می خواهد افرادی مثل شهیدعباسی بمانند وبا جهادوجهادگری خود جامعه را روشن کنند و به اجتماع رونق ببخشند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام اظهار کرد:این خانواده(شهیدعباسی)بالنده افتخار آمیز و مقاوم است و در این مسیر با تقدیم دو شهید(اولین شهید دردفاع مقدس واین شهیدهم در دفاع از حرم اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام)و از پیشگامان ایثار و فداکاری هستند.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکردافزود: تقدیم دو شهید به اسلام و انقلاب مایه عزت و افتخاراست.

وی تأکید کرد: به حال خودمان افسوس می خوریم که از قافله شهدا عقب هستیم و امیدواریم خداوند توفیق دهد در این راه با اخلاص و با تلاش ثابت قدم بمانیم و راه این عزیزان را ادامه دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد افزود: وظیفه خود دانستیم خدمت شما برسیم ،این جمع آمدند که شما را همراهی کنند اما و صلابت و روحیه و آمادگی شما موجب دلداری ما شده است.

در ادامه این دیدار، فرزند شهید عباسی خطاب به نماینده ولی فقیه در استان گفت: پدر من از علاقه مندان  به شما بود و نماز جمعه ایشان ترک نمی شد.

وی بیان کرد: پدرم نمونه ای از یک انسان کامل بود، ایشان یک انقلابی تمام عیار بود و افتخار می کنیم که ایشان در راه اعتلای نظام به شهادت رسیدند.

فرزند شهید عباسی افزود:باحضورتان غم و اندوه ما کاسته شد و از همه شما تشکر می کنم و از خداوند آرزوی توفیق برای همکاران پدرم در سپاه را مسئلت می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *