امام خمینی(ره) منتظر راستین

خانه / استان ها / امام خمینی(ره) منتظر راستین

نکونام18

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با نخبگان گروه های ناصرین تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام گفت: حضرت امام(ره)، تربیت شده کامل مکتب اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در دیدار با گروه های هشت گانه ناصرین تیپ مردم پایه 44 قمر بنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و مناسبت های ماه خرداد معنای جشن نیمه شعبان و سوگنامه چهارده خرداد و قیام پانزده خرداد را دارای یک حقیقت واحد دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی در این رابطه افزود: همان چیزی را که سوگنامه دنبال می کند جشن دنبال می کند و در هر دو یک مسئله نهفته شده و آن عبارت است از معنای انتظار، ظهور و به اهتزاز در آمدن عدل جهانی در سراسر گیتی.

وی، با معرفی شخصیت امام خمینی (رحمت ا… علیه) به عنوان یک الگوی کامل در دریافت روح و معارف اسلام و عترت بیان داشت: امام یک منتظر راستین، یک مجاهد تمام عیار و یک تربیت شده کامل در مکتب اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام بودند.

در ابتدای این مراسم سردار علی محمد اکبری، فرمانده تیپ44قمربنی هاشم علیه السلام در بیان اهداف اجرای طرح گروه های ناصرین در سپاه گفت:90 درصد سربازان سپاه از بسیجیان پایگاه های مقاومت هستند وهدف این است که نیروهای وظیفه با حفظ روحیه بسیجی خدمت مقدس سربازی را به اتمام برسانند.

سرگرد پاسدار علی نوروزی، سرپرست گروه های ناصرین یگان رزم سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، نیز در حاشیه این مراسم گفت: افزون بر یکصد نفراز سربازان بسیجی تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در قالب هشت گروه در موضوعات مختلف اعتقادی، احکام، قرآن، آمادگی جسمانی و آسیب شناسی فرهنگی و اجتماعی در طول هفته فعالیت می کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *