امریکا مسئول اصلی نسل کشی در غزه

خانه / اختصاصی هیأت / امریکا مسئول اصلی نسل کشی در غزه

تجمع‌کنندگان تهرانی: آمریکای جنایتکار را مسئول اصلی نسل‌کشی در غزه می‌‌دانیم.

متن قطعنامه به شرح زیر است:
بسمه تعالی

قطعنامه پایانی مراسم ابراز انزجار و محکومیت جنایت وحشیانه و حمله هولناک به بیمارستان المعمدانی غزه

وَاقْتُلُوهُمْ حَیْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُمْ مِنْ حَیْثُ أَخْرَجُوکُمْ

سوره بقره/ 191

عمق پستی و رذالت حمله به بیمارستان المعمدانی نوار غزه. توسط قاتلان و جانیان رژیم کودک‌کش و پلید صهیونیستی چنان تکان دهنده. و غیر قابل تصور بود. که جهان را در بهت و حیرت فرو برد.

و قلب‌های تمامی انسان‌ها را در سراسر جهان داغدار و بروز این میزان خباثت و پلیدی توسط بد سرشت‌ترین موجود عالم که در کالبد انسان حلول کرده. و ذره‌ای خوی انسانی در سرشت آلوده آن‌ها دیده نمی‌شود. باعث خشم و نفرت ملت‌ها شد.

بدون شک ادامه حیات و استمرار اعمال وحشیانه عاملان و بانیان این اقدام شرم‌آور و ضد بشری غیر قابل تحمل بوده. و باید تمامی انسان‌ها در یک خیزش جهانی برای حذف این غده سرطانی اقدام. و هرچه سریعتر این جرثومه نکبت را از دامان بشریت پاک نمایند.

ما ملت بپاخاسته  ایران اسلامی که داغدار. عزادار و خونخواه برادران و خواهران و کودکان مظلوم فلسطینی هستیم.. و زخم این اقدام زشت و پلید وجودمان را لبریز خشم و کینه ساخته. با دل‌های خونین و بغضی آکنده از خشم و انتقام اعلام می‌داریم.

ما آمریکای جنایتکار را مسئول و عامل اصلی این نسل‌کشی و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی دانسته.  از ملت‌های آزادیخواه می‌خواهیم.

با مطالبه جدی از دولت‌های خود سفرای امریکا در کشور متبوع. احضار و اعتراض خود را به مشارکت دولت امریکا. در این کشتار وحشیانه زنان و کودکان اعلام نمایند.

با قید فوریت محاصره غزه برداشته. و همچنین از سازمان ملل و صلیب سرخ جهانی می‌خواهیم. هرچه سریعتر به فریاد مجروحان و زخمیان حمله ددمنشانه رسیده. و با ارسال دارو و مواد غذایی و حیاتی مانع از عمیق‌تر شدن فاجعه گردند.

مجامع بین‌المللی و حقوق بشری باید هر چه سریعتر. نخست وزیر پلید و بد سیرت رژیم جلاد صهیونیستی. و وزیر جنگ ترسو و خبیث این رژیم را در دادگاه‌های بین المللی. بعنوان جنایتکار جنگی محاکمه و مجازات نمایند.

روز سکوت نیست

امروز روز سکوت. و یا صرف اعلام محکومیت و اظهار مواضع ضعیف و نمایشی حاکمان کشورهای اسلامی نیست. و نمی‌تواند پاسخ خشم و نفرت انباشته شده‌. و لبریز مسلمانان باشد.

بلکه باید همراه با مردم غیور و مسلمان سراسر جهان. توفنده و کوبنده وارد میدان شد. و جهان را برای این وجود منحوس و متحدانش تنگ و به حیات ننگین آن پایان داد.

تحریم رژیم کودک کش

تمامی ملت‌های جهان کالاهای این رژیم کودک‌کش و حامی آن شیطان بزرگ را تحریم. و از حضور و شرکت در فعالیت‌های علمی و ورزشی اجتناب نمایند.

همه پروازهای رژیم صهیونیستی و ورود کشتی‌ها و زیردریایی‌های اسرائیلی. به آب‌های سرزمینی کشورهای اسلامی. و ویزای شهرک‌نشینان این رژیم لغو و ورود گردشگران آمریکایی ممنوع گردد.

دعا برای نابودی رژیم دیو سیرت

مردم ظلم‌ستیز و مؤمن ایران اسلامی. همدل و همنوا با سایر مسلمانان، آزادگان، آزادیخواهان و حق طلبان جهان، با راز و نیاز و توسل به درگاه ربوبی. دست به دعا برداشته.

و نابودی رژیم دیوسیرت و کودک‌کش صهیون و آزادی فوری قدس شریف را مسألت کرده. و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد خواهیم زد.

تداوم حمایت از غزه

در پایان ما مردم ایران اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات دولت مردمی و انقلابی و ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران. خواستار تداوم هرگونه حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستیم.

و آمادگی خود را جهت حضور در جهاد مقدس و مبارزه با اشغال‌گران صهیونیستی اعلام می‌داریم. و خواهان فراهم آمدن تمهیدات و زمینه‌های این اعزام تاریخی هستیم.

 

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

چهارشنبه 26 مهرماه 1402 مطابق با دوم ربیع الثانی 1445

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

eheyat

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *