انتظار شهدا عمل هوشمندانه در برابر دشمن است

خانه / استان ها / انتظار شهدا عمل هوشمندانه در برابر دشمن است

سردار یدالله جوانی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت از مکتب عاشورا سرچشمه می گیرد و انتظار شهدا عمل هوشمندانه در برابر دشمن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم آل الله، در مراسم یادواره شهدای روستای کران از توابع شهرستان فارسان امنیت و موفقیت های امروز کشور و نظام را مرهون ایثارگری شهدا دانست.

 سردار یدالله جوانی افزود: بدون تردید یکی از بافضیلت ترین و ارزشمندترین کارها برپایی یادواره‌های شهداست.

وی تصریح کرد: یادواره‌های شهدا دستاوردهای ارزشمندی را برای جامعه ما دارد و دشمن تلاش می‌کند که در جامعه ما فرهنگ ایثار و فداکاری را از بین ببرد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه اظهارداشت: عامل اصلی احیای اسلام و بهای اسلام در این چند دهه فرهنگ ایثار و فداکاری و شهادت بوده، فرهنگی که از مکتب عاشورا سرچشمه می‌گیرد و شهدا انتظار دارند در مقابل دشمن هوشمندانه عمل کنیم.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم” (کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند مرده نپندارید اینان زنده هستند ونزد پروردگار روزی می‌خورند)”  خاطرنشان کرد: افرادی که به مقام شهادت می‌رسند در موقعیتی قرار می‌گیرند که می‌توان گفت در زمره مردان الهی هستند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: شهدا از ما انتظار دارند که راهشان را ادامه دهیم و اگر جامعه ما بخواهد عزت داشته باشد باید افراد آماده جهاد داشته باشد، چرا که لباس عزت لباس جهاد است و دفاع مقدس ثمره مجاهدت ماست. پس از پیروزی انقلاب جنگی که به ما تحمیل شد با این هدف بود که ایران را ساقط کنند که با فرمان حضرت امام و رشادت جوانان این هدف شوم شکست خورد.

وی اظهار داشت: امروز اگر ملت ایران به داشته‌های خود می‌بالد ثمره خون شهیدان است. اگر این شهدا و ایثارگری‌ها نبود این موفقیت و امنیت را نداشتیم و قدر این امنیت را کسانی می‌دانند که طعم ناامنی را چشیده باشند.صهیونیسم و آل سعود همه بسیار حرف می‌زنند؛ اما می‌دانند نمی‌توانند حتی یک گلوله به سمت ایران شلیک کنند چون می‌دانند و می‌شناسند همه مردم ایران را.

سردار جوانی در ادامه سخنان خود افزود: همه لشکرکشی‌ها به کشورهای همسایه به این دلیل بود که عزت ایران را از آن بگیرند؛ ولی فقط شکست نصیب آن‌ها شده است و همه این آرامش را مدیون خون پاک دلاور مردان و جوانان شهیدمان هستیم.

وی اظهار داشت: شهید حججی که به‌عنوان معجزه انقلاب شد به این خاطر بود که عشق به ولایت داشتند و پیرو ولایت بوده‌اند، همان‌طور که در دست‌نوشته‌هایی که روز تشییع پیکر این شهید در دست جوانان شهر نجف‌آباد بود و اینگونه نوشته‌شده بود (از زبان همسر شهید) محسنم عاشق امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) بود. شهدا همه تأکید بر این دارند که امام و رهبری را تنها نگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *