انتقاد به، انتقاد به حکومت نیست

خانه / استان ها / انتقاد به، انتقاد به حکومت نیست

امام جمعه شهرکرد گفت: بعضاً گفته می‌شود حرف زدن علیه برجام صحبت کردن علیه حاکمیت نظام است، اما این‌گونه نیست رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اینکه مردم نگویند ایشان سد راه برجام قرار گرفته با این مذاکرات موافقت کردند اما دائماً در طی این راه تذکر می‌دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی اظهار کرد: مبادا برای تأمین منفعت جناح، حزب و یا مسائل دیگر با دشمن نامه‌نگاری کنیم، هیچ‌گونه چشم امیدی نباید به دشمنان داشته باشیم و هیچ چیز باعث نشود که حتی ذره‌ای دل به بیگانه و دشمن ببندیم.

وی با اشاره به اینکه روی آوردن برخی‌ها تحت عناوینی چون عقلانیت و تدبیر به دشمنان و بیگانگان خلاف قرآن است و عزتمان را مخدوش می‌کند، افزود: نمونه‌های از این موضوع را فراوان دیده‌ایم و هم‌اکنون نیز در برجام شاهد هستیم، برخی به این بهانه که تحریم‌ها شکسته شوند جلسات متعدد تشکیل دادند، در فضای رسانه‌ای و خبری بسیار زیاد برجام بوجود آمد ولی حالا چه شد؟

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همگان به بدعهدی آمریکایی‌ها اذعان کردند ولی کسی توجهی به آن نکرد، ادامه داد: بعضاً گفته می‌شود حرف زدن علیه برجام صحبت کردن علیه حاکمیت نظام است، اما این‌گونه نیست رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اینکه مردم نگویند ایشان سد راه برجام قرار گرفته با این مذاکرات موافقت کردند اما دائماً در طی این راه تذکر می‌دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه در حال حاضر کار به جایی رسیده که تصمیم‌گیری در خصوص برجام و بدعهدی آمریکایی‌ها بسیار سخت شده است، عنوان داشت: مطالبه جدی مردم باید این باشد که در مقابل بدعهدی امریکا واکنش جدی صورت گیرد، این دامی است که نمی‌توان در آن تصمیم گرفت، همه این مشکلاتی که ایجاد شد به دلیل توجه نکردن به قرآن است.

امام‌جمعه شهرکرد به برگزاری یادواره شهدای ستادهای اقامه نماز جمعه در چهارمحال و بختیاری و حضور گسترده مردم و مسؤولان در این آیین اشاره و گفت: طرح تقویت مبانی فکری و اعتقادی و شبه زدایی دینی امسال با دو موضوع و هم‌زمان با برگزاری این یادواره آغاز شده است، شبه زدایی زیبا و مقدس است و نباید از آن ترسید.

وی خاطرنشان کرد: همگی مدیون و وام‌دار جوانان هستیم و باید سفره دین و معارف را ویژه آن‌ها گسترده کنیم لذا امسال به صورت مستقل مجموعه نشست‌هایی برای جوانان استان در نظر گرفته شده است که با حضور چهار تن از اساتید برجسته کشوری طی 20 روز برای گروه‌های ویژه جوانان برگزار می‌شود، موضوع این جلسات انسان و رسالت انقلاب است که 16 بحث شناخت و مباحث پیرامون انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به دهه کرامت، روز توجه به بقاع متبرکه، بزرگداشت شاه‌چراغ، 9 مردادماه روز اهدا خون و امروز که روز کارآموزی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است بیان کرد: 11 مردادماه سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری بوده که از عبرت‌‌آموز‌ترین حوادث و وقایع در سال‌های اخیر و قبل از انقلاب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام 12 مرداد را روز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان و تصریح کرد: امروز روزی است که در سراسر نمازهای جمعه مسلمان در برابر جنایات صهیونیست‌ها اعلام انزجار می‌کنند، صهیونیست‌هایی که با ترفندهای مختلف درصدد یهودی‌سازی کامل مسجدالاقصی هستند و خشن‌ترین رفتارها را با مسلمانان دارند.

امام‌جمعه شهرکرد در ادامه بیان داشت: فلسطین همیشه مسئله اول جهان اسلام بوده و هست و تا آزادی آن با صهیونیست‌ها مقابله خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *