انعکاس بیست و هشتمین نشست هم اندیشی سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان اسلام در خبرگزاری‌های کشوری و استانی

خانه / تازه ها / انعکاس بیست و هشتمین نشست هم اندیشی سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان اسلام در خبرگزاری‌های کشوری و استانی

انعکاس بیست و هشتمین نشست هم اندیشی سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان اسلام در خبرگزاری‌های کشوری و استانی.

https://eitaa.com/2248893/1935

بیست و هشتمین نشست هم اندیشی سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان در دارالقرآن علامه طباطبایی در شهر مقدس قم با حضور معاونین ستاد مرکزی هیات رزمندگان و مشارکت بالغ بر ۱٠٠ نفر از سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان در روز سه شنبه یکم اسفند ماه ۱۴٠۲ برگزار گردید.

خبرگزاری حوزه

در آغاز این نشست، پس از تلاوت کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی، جناب حجت الاسلام مجتبی سفیدی، معاون آموزش هیات رزمندگان، به عنوان مدیر و مسئول برگزاری، ضمن خیرمقدم و تقدیر و تشکر اولین اثر جلسات نشست سخنرانان را هم افزایی هم فکری و ایجاد علقه بین سخنرانان بیان فرمودند.

مشاهده در کانال ایتا

در ادامه حجت الاسلام والمسلین مومنی، استاد حوزه علمیه قم درخصوص فرصت بندگی و دعا در ماه مبارک رمضان ایراد سخن نمودند. ایشان توجه به صحیفه سجادیه و سفارشات مقام معظم رهبری به انس با این کتاب ارزشمند، اهتمام به برخی ادعیه و تفسیر برخی از این دعاها اشاره داشتند.
از نکات حائز اهمیت در کلام ایشان بحث انتخابات فرصت و اهمیت آن و توجه به مغتنم شمردن این فرصت ارزشمند بود.

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری فارس

 

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین جوشقانیان پیرامون سیره شهدا در انتخابات نکاتی را ایراد فرمودند.

خبرگزاری حوزه؛

پس از آن حجت الاسلام محمد امیری طیبی به ارتباط ظهور و زمینه سازی انقلاب اسلامی برای ایام ظهور امام زمان عج نکاتی را بیان داشتند.

لازم به ذکر است حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل سعادت نژاد اخباری از تحولات منطقه خاصه عراق و یمن پرداختند.

آخرین سخنران این جلسه حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری بود. که در حوزه های مختلف جهاد تبیین نکاتی را بیان فرمودند، که فایل تصویری آن در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.

در پایان جلسه حاج رضا ایزدی به ذکر توسل پرداختند و حاضرین را مستفیض نمودند.

لازم بذکر است در این نشست هم اندیشی، حجت الاسلام و المسلمین حاج عبدالرحمن سفیدی امین، جانشین و معاون اجرایی ستاد مرکزی هیات رزمندگان به همراه حاج یوسف ارجونی، معاون امور استان‌ها و حاج محسن صلواتی، معاون شعراء و مادحین هیات رزمندگان اسلام حضور داشتند.

یادآور میشود در حاشیه این نشست ۱٠ نفر از سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان مباحث پیشنهادی خود را ضبط و ارائه نمودند. تا در فضای مجازی مورد استفاده همگان قرار گیرد.

 

 

eheyat

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *