انقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب امام حسین علیه السلام است

خانه / استان ها / انقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب امام حسین علیه السلام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در یادواره شهدای شهرستان کوهرنگ، انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از انقلاب امام حسین(علیه السلام) دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در یادواره شهدای شهرستان کوهرنگ، انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از انقلاب امام حسین(علیه السلام) دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  یادواره شهدای شهرستان کوهرنگ با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم و کلیه اقشار مختلف مردم در مکان روستای خویه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر در جمع بسیجیان و مردم روستای خویه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) گفت: اسلام ثمره خون شهداست و به برکت خون شهداست که اسلام ماندگار شده است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان افزود: رمز این ماندگاری ایثار و فداکاری انسان های است، که از جان خود گذشتند تا اسلام برای همیشه جاودانه بماند و آقا ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) نمونه بارز و الگویی همیشگی از این ایثار و فداکاری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان چهار محال و بختیاری افزود: انقلاب ما برگرفته از انقلاب امام حسین (علیه السلام ) است، انقلابی است که خون های پاک و ارزشمندی فدا شدند، تا این انقلاب شکل بگیرد. هدف و راه انقلاب اسلامی ما برگرفته از راه امام حسین (علیه السلام) است و تا ظهور حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) با همت مردم مومن و ولایتمدار کشور عزیزمان ادامه خواهد داشت.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان تصریح کرد: امروزه ما باید با درس گرفتن از عاشورا تا آخرین نفس جلوی دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کنیم و از ارزش ها و آرمان های این انقلاب با پیروی از ولایت مطلقه فقیه این راه را با شجاعت و استقامت هر چه تمام‏تر ادامه دهیم و این یک وظیفه شرعی و اسلامی است و بر هر ایرانی واجب است.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *