بام ایران، میزبان شش کبوتر خونین بال دفاع مقدس

خانه / استان ها / بام ایران، میزبان شش کبوتر خونین بال دفاع مقدس

گمنام4

فضای چهارمحال و بختیاری با ورود پیکر پاک و مطهر شش شهید گمنام عطرآگین می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری، از تشییع شش شهید گمنام خبر داد و گفت: تشییع پیکرهای مطهر این شهدای بزرگوار، بیستم مرداد ماه، مصادف با شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در نقاط مختلف استان انجام می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری،با اعلام این خبر گفت: پیکرهای مطهر این شهیدان گرانقدر در شهرستان های فارسان، اردل و بروجن ( شهرهای گوجان، دشتک و بلداجی) تشییع و خاکسپاری می شوند.

سرهنگ پاسدار عباس عباسی افزود: پیکر مطهر شهدا، روز شنبه 17مرداد وارد استان شده و پس از استقبال رسمی با رژه موتوری به گنجینه شهدا منتقل می شوند.

وی، با تاکید براینکه فرهنگ دفاع مقدس نباید فراموش، بلکه باید روز به روز پررنگ تر شود، بیان کرد: دفاع مقدس پایه و اساس نظام، فرهنگ واقتصاد است و باید سرلوحه و اولویت اول در انجام برنامه ها و فعالیت ها باشد. زنده نگه داشتن و ترویج فرهنگ جهاد و فرهنگ عاشورایی از تاکیدات امام است و باید تمامی دستگاه ها در این زمینه تلاش کنند و فرهنگ ایثار و شهادت را مبنای کار خود قرار دهند.

عباسی در ادامه از مردم شهید پرور و ولایت مدار استان دعوت کرد تا همچون ادوار گذشته در مراسم تشییع شهدای گمنام حضوری پررنگ داشته و برگ زرین دیگری به افتخارات استان بیفزایند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *