با امام زمان حرف بزنید | حجت‌الاسلام عالی

خانه / پیشنهاد ویژه / با امام زمان حرف بزنید | حجت‌الاسلام عالی

در روز وقت کمی بگذاریم و با امام زمان خلوت کنیم، مرحوم آیت الله العظمی بهجت می‌فرمود: قبل از اینکه صدایت از دهانت به گوشت برسد (فاصله‌شان یک وجب هم نیست) به گوش امام زمان می‌رسد.

با امام زمان حرف بزنید | حجت‌الاسلام عالی

هیات:در سخنانی از حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی، کارشناس و خطیب مذهبی با عنوان «حرف زدن با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف » آمده است که در ذیل مرور می شود:

حجت الاسلام عالی اظهار کرد: زمانی یکی از اقوام ما که پیرزنی ساده‌دل بود در بستر مرگ افتاده بود، من کنار بستر او نشسته بودم و تلقین می گفتم، ناگهان حالت خفگی به وی دست داد، نزد خود گفتم: تمام کرد! نزدیک به یک دقیقه نفس‌اش بالا نمی آمد و رنگ و رویش هم تغییر کرد … بعد از این یک دقیقه نفس‌اش بالا آمد و گفت: یا فاطمه زهرا سلام الله علیها ! بعد از چند دقیقه مجددا چنین حالتی به وی دست داد و او باز هم گفت: یا فاطمه زهرا سلام الله علیها !

با امام زمان حرف بزنید | حجت‌الاسلام عالی

این خطیب و کارشناس مذهبی تصریح کرد: قدر این شیعه بودن را بدانید دیگران چنین موقعیتی ندارند ما از آن برخوردار هستیم، امام صادق علیه السلام فرمودند: وقتی جانت به اینجا برسد می گویی خوش به حال من چه مذهبی داشتم!

وی در ادامه تاکید کرد: در روز وقت کمی بگذاریم و با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خلوت کنیم، اگر حال هم نداریم مفاتیح را باز کنیم و زیارت بخوانیم، با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف حرف بزنیم و درددل کنیم.

حجت الاسلام عالی در پایان خاطرنشان کرد: مرحوم آیت الله العظمی بهجت رحمه الله می فرمود: قبل از اینکه صدایت از دهانت به گوشت برسد (فاصله‌شان یک وجب هم نیست) به گوش امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می رسد، اگر این کار را بکنیم در روز هم حواس‌مان می‌ تواند به ایشان باشد.

منبع: وارث

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *