با تبعیت از ولایت فقیه پییشرفت کشور امکان‌پذیر خواهد بود

خانه / استان ها / با تبعیت از ولایت فقیه پییشرفت کشور امکان‌پذیر خواهد بود

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان گفت: تنها با تبعیت و فرمان بری از ولایت فقیه است که کشور می‌تواند پیشرفت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار محمدعلی اکبری در جمع رزمندگان پیشکسوتان مهندسی و تخریب سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان نبود سلاح و تجهیزات را یکی از عوامل برای تهاجم آمریکا عنوان کرد و اظهار داشت:آمریکا به کشورهایی حمله می‌کند که مطمئن است سلاح و تجهیزات دفاعی ندارند.

وی با بیان اینکه ما نیز در دوران دفاع مقدس هیچ امکانات نظامی نداشتیم خاطرنشان کرد:فرق بین ما با دیگر کشورها وحدت و همدلی بود که با همین همدلی و وحدت توانستیم قدرت‌های جهان را به زانو در بیاوریم.

 این مسئول تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات است که ساه جنگ را از کشور دور می‌کند و نه چیز دیگر و تا زمانی که مردم پشتیبان نظام هستند هیچگاه دشمنان جرات نمی‌کنند به کشور ما حمله نظامی داشته باشند.

  فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان به خودکفایی در دوران تحریم اشاره کرد و گفت: تا زمانی که مردم حامی نظام هستند مطمئنان در همه موارد موفق خواهیم بود.

 سردار اکبری به انتخابات نیز اشاره کرد و عنوان داشت: باید مسئولین ما انقلابی باشند و باید افرادی را انتخاب کنیم که بتوانند به خوبی تلاش کنند و وضعیت کشور ار سامان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *