با تمام کشورها بر اساس اصول احترام رابطه خواهیم داشت

خانه / مطالب و رویدادها / با تمام کشورها بر اساس اصول احترام رابطه خواهیم داشت

رهبر جنبش انصارالله یمن در دیدار اصحاب رسانه این کشور:

با تمام کشورها بر اساس اصول احترام رابطه خواهیم داشت/

کمک‌های میلیاردی برخی به «عبدربه منصور» برای اخلال در روند مذاکرات

hosi

رهبر جنبش انصارالله یمن در دیدار با هیاتی از رسانه‌های داخلی در استان صعده درمورد روابط دیپلماتیک و دوستانه با همسایگان و سایر کشورها اظهار داشت: روابط یمن با همگان براساس احترام به حاکمیت ملی و استقلال در اتخاذ تصمیمات سیاسی استوار است.

«عبدالملک حوثی» تصریح کرد: ما از روابط با جهان عرب و اسلام براساس اصول احترام متقابل و عدم مداخله در امور داخلی یا تحمیل هرگونه اقدامات سیاسی بر یمن استقبال می‌کنیم.

وی افزود: ما به دنبال روابط متوازن با همگان در جهان عرب و اسلام هستیم و درهای یمن به روی هر کشوری که بخواهد به یمن به صورت غیر مشروط کمک کند باز است.

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به ترک صنعا توسط عبدربه منصور گفت: اقدام «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی این کشور، در ترک صنعاء و رفتن به شهر عدن با هدف ایجاد بحران‌های جدید میان گروه‌های سیاسی به ویژه پس از امضای توافقنامه نهایی جهت حل بحران صورت گرفته است.

عبدالملک حوثی خاطرنشان ساخت: برخی کشورها اموال هنگفتی به ارزش سه میلیارد دلار به منصور هادی برای کارشکنی در روند مذاکرات کنونی داده‌اند و نتیجه چنین اقداماتی پس از آن که همگان بر تکمیل مذاکرات در صنعاء به توافق رسیدند شکست است.

رهبر انصارالله در پایان بر لزوم یکپارچه سازی تلاش‌ گروه‌های سیاسی برای خروج از بحران موجود و اتخاذ اقدامات جدی برای حل اوضاع در داخل کشور و استفاده از تمامی تلاش‌ها در بازسازی یمن تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *