برترین های جشنواره آیه های تمدن در شهرستان بهاباد تجلیل شدند

خانه / استان ها / برترین های جشنواره آیه های تمدن در شهرستان بهاباد تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی هیات رزمند گان اسلام شهرستان بهاباد یزد ،در مراسمی با حضور فرماندار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مسئول بسیج فرهنگیان و جمعی از دانش آموزان ممتاز جشنواره آیه های تمدن در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد برگزار شد از برترین های شرکت کننده در جشنواره تجلیل به عمل آمد .
محمد حسن گلشن زاده مسئول بسیج فرهنگیان بهاباد در خصوص طرح آیه های تمدن گفت : در قالب طرح آيه هاي تمدن، دانش آموزان نخبه بسيجي با معدلهاي بالا گزينش و براي كنكور و پس از آن دانشگاه و تحصيلات تكميلي آماده مي شوند.
وی افزود: اين افراد پس از طي مدارج تحصيلي و كسب تخصص و تعهد، مسئوليت هاي كليدي در كشور را در آينده به دست مي گيرند.
در این مراسم عباس اقبال فرماندار شهرستان بهاباد در سخنانی به نقش علم و دانش در جامعه تاکید کرد و گفت : افرادي که در مسير علم و دانش گام بر مي‌دارند از سعادتمندترين کساني هستند که طي طريق مي‌کنند گفت: توجه به علم آموزي مورد تاکيد ائمه اطهار(ع) است و پيمودن اين مسير سراسر سعادت و آبرومندي به همراه دارد
وی تصريح کرد: توجه به علم آموزي مورد تاکيد ائمه اطهار(ع) است و در روايات متعدد در اين باره به علم آموزي تاکيد ويژه شده است.
وی خاطر نشان کرد: اکنون افکار نیروهای نخبه و علمی کشور که از سرچشمه وحی الهی سیراب شده تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرده و این نیروهای مومن و متعهد می توانند هرگاه اراده کنند همه چیز را خلق نمایند.
در پایا ن از 90 نفر از برگزیدگان طرح آیه های تمدن با اهدای لوح تقدیر و جوایز ی تجلیل شدند

 

IMG_0225 IMG_0232 IMG_0242 IMG_0250 IMG_0254 IMG_0256

IMG_0259

 

IMG_0264 IMG_0265

 

IMG_0269 IMG_0275 IMG_0277 IMG_0278 IMG_0282 IMG_0285 IMG_0303

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *