برگزاری سومین یادواره سرداران شهید جعفر طالبی، احمد کرمی و 14 شهید فصل پاییز سریش آباد + تصاویر

خانه / استان ها / برگزاری سومین یادواره سرداران شهید جعفر طالبی، احمد کرمی و 14 شهید فصل پاییز سریش آباد + تصاویر

در این مراسم که با حضور خیل مردمی شهید پرور و انقلابی سریش آباد و خانواده معظم شهدا و مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد جامع بعد از نماز مغرب و عشاء روز پنجشنبه 19 آذر 1393 برگزار شد، سردار قیاسی معاونت فرهنگی ستاد مشترک کل نیروهای مسلح، با بیان اینکه شهدا همواره ناظر بر اعمال ما هستند، گفت: شهدا با شهادت خود چراغ راه آیندگان شدند.

به گزارش سر چشمه خبر شهر سریش آباد ،در این مراسم که با حضور خیل مردمی شهید پرور و انقلابی  سریش آباد و خانواده معظم شهدا و مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد جامع بعد از نماز مغرب و عشاء روز پنجشنبه مورخه 2019/93 برگزار شد، سردار قیاسی معاونت فرهنگی ستاد مشترک کل نیروهای مسلح ، با بیان اینکه شهدا همواره ناظر بر اعمال ما هستند، گفت: شهدا با شهادت خود چراغ راه آیندگان شدند.

yadiareh013yadiareh014

وی با اشاره به رشادت و جانفشانی مردم سریش آباد در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: این شهر یکی از خطه های افتخار آفرین درکردستان و کشور است که در هر عرصه ای که انقلاب نیاز داشته است به صحنه آمده و انقلابی بودن و ولایتمداری خود را اثبات کرده است.
سردار قیاسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی استمرار انقلاب کربلای حسینی است ، خاطرنشان کرد انقلاب اسلامی به حضرت امام حسین (ع) تاسی کردند و برای یاری دین خدا شهید شدند.

yadiareh015
وی در ادامه تأکید کرد: شهدا رفتند تا عزت و استقلال کشور ما برای همیشه باقی بماند و باید این راه نورانی ادامه داشته باشد .

yadiareh016

در ادامه این یادواره برنامه های متنوع فرهنگی و هنری ، قرائت دیکلمه توسط نوه سردار شهید جعفر طالبی به اجرا درآمد و همچنین نمایشگاه عکس و کلیپ شهدا پخش شد و از خانواده های معظم شهدا با تقدیم لوح یادبودتجلیل و قدر دانی به عمل آمد. .

yadiareh018

در خاتمه این مراسم معنوی مداح اهلبیت عصمت و طهارت حاج سید مهدی موسوی مداحی نمودند و شرکت کنندگان به یا د اربعین حسینی و شهدا سینه زنی کردند.و اشک ماتم ریختند.

yadiareh019yadiareh020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *