برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسین(علیه السلام) و گرامیداشت روز پاسدار در شهرستان سریش آباد

خانه / استان ها / برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسین(علیه السلام) و گرامیداشت روز پاسدار در شهرستان سریش آباد

برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسین(علیه السلام) و گرامیداشت روز پاسدار با حضورپاسداران پیشکسوت و یادگاران جبهه و جنگ سریش آباد

به گزارش سرچشمه خبر سریش آباد بمناسبت میلاد پرخیر و برکت سومین امام همان حضرت اباعبدالله الحسینعلیه السلام و روز پاسدار مراسم باشکوهی با حضور پاسداران  پیشکسوت و یادگاران دوران جبهه و جنگ و شهیدان زنده در سالن اجتماعات دبستان شاهد  به همت هیئت فرهنگی یاد و یاران دفاع مقدس و پیشکسوتان شهر سریش آباد وبا همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید افیونی سریش آباد  برگزار شد.

این مراسم که همراه با قرائت اشعار در وصف امام حسین علیه السلام توسط شاعر اهلبیت پاسدار بازنشسته علیرضا شیخ جعفری و باز گویی خاطرات دوران دفاع مقدس توسط سرداران دوران دفاع مقدس  حاج فرهاد عسگری و حاج اسماعیل اسفندیاری و سخنرانی حجت الاسلام محرم بیابانی همراه بود در خاتمه از بعضی پاسداران پیشکسوت ویادگاران و رزمندگان  دوران دفاع مقدس با اهدا هدایا و لوح تقدیر تشکر و قدر دانی به عمل آمد

حاج فرهاد عسگری یکی ازفرماندهان دوران دفاع مقدس گفت :  امام خمینی (ره) یک ابتکار ویژه ای داشت که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سپاه پاسداران تاسیس فرمود و از آن زمان تا کنون سپاه با برنامه ریزی و با اهداف مشخصی که دارد از حیثیت انقلاب اسلامی دفاع کرده است.

وی در ادامه اضافه کرد: هدف کلی پاسداری از انقلاب اسلامی است ،کلیه فتنه ها از مبارزه با بقایا و بازماندگان ساواک تا غائله کردستان ،خوزستان ،جنگ تحمیلی ، جنگ های منطقه ای ،جنگ نرم همه ی اینها سپاه پرونده ی قطوری دارد و از این مبارزات و جنگ ها سربلند بیرون آمده است.

در این مراسم حاج اسماعیل اسفندیاری طی سخنانی ضمن تبریک و گرامیداشت میلاد امام حسین علیه السلام نامگذاری این روز به نام پاسدار توسط حضرت امام راحل (ره) را یک واقعیت خواند و افزود : پاسداران نمونه ای از شجاعت ، ایمان ، غیرت و صلابت هستند و برای دفاع از انقلاب و نظام و کشور آگاهانه جان را در طبق اخلاص گذاشته و آماده جانفشانی هستند.

وی از بانیان این مراسم تشکر کرد و درخوست نمود این جلسات ادامه داشته باشد و تا بتوانیم نا گفته های تاریخ دوران دفاع مقدس را به جوانان منتقل کنیم تا آنها بدانند این انقلاب با چه مشقاتی و زحماتی پا برجا ماند است.

حجت الاسلام بیابانی با تبریک میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار گفت: امام حسین علیه السلام پاسدار و حافظ حق و معنویت بود که امروز پاسداران جمهوری اسلامی ایران به این امام اقتدا کردند و می خواهند پاسدار  و حافظ  دین و ارزش ها ی اسلامی باشند.
وی افزود: امام حسينعلیه السلام بزرگ پاسداري است كه با نثار همه هستي خود از اسلام و قرآن دفاع كرد و با فداكاري بي نظيرش درس آزادگي و عزت را برای همیشه تاریخ به  آزادگان جهان آموخت.

آقای حمیدی قدس فرمانده حوزه مقاوت بسیج ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از  پاسداران پیشکسوت خواست که حوزه را درراه برنامه های فرهنگی و تبلیغی یاری و مساعدت نمایند تا بتوانیم از تجربیات ارزشمند آنان به نحو احسن استفاده نماییم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *