برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) در شهر سریش آباد + تصاویر

خانه / استان ها / برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) در شهر سریش آباد + تصاویر

همزمان با سالروز شهادت هشتیمن اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع)، ‌مراسم سوگواری و عزاداری با حضور خیل شیفتگان و عاشقان خاندان عصمت و طهارت در مورخه 1 دی ماه 1393 در محل مسجد امام رضا (ع) برگزار شد.

به گزارش سرچشمه خبر در سریش آباد، همزمان با سالروز شهادت هشتیمن اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع)، ‌مراسم سوگواری و عزاداری با حضور خیل شیفتگان و عاشقان خاندان عصمت و طهارت در مورخه 1/10/93 در محل مسجد امام رضا (ع) برگزار شد.

در این مراسم‌ حجت الاسلام عربیان در وصف و ثنای حضرت امام رضا (ع) سخنرانی کرده و مداح اهل بیت(ع) کربلایی الیلس دده جانی به مداحی پرداختند.

گفتنی است هیئت‌های مذهبی سریش آباد با راه انداختن دسته های عزاداری و سوگواری به عزاداری و سینه سزنی پرداختند و در رثای شهادت امام مهربانی اشک ماتم ریختند. و این هیات بادسته های منظم عزاداری ، رضا رضا گویان به یاد غربت و مظلومیت و شهادت حضرت امام رضا (ع) اشک می ریختند.

به گزارش همین خبرگزاری همزمان با سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) محبان امام رضا (ع)به پخش نذری در بین عزاداران پرداختند.

Reza01Reza03

Reza07Reza08

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *