برگزاری همایش رزمندگان اسلام در سامان/برگزاری جلسات هماهنگی +تصویر

خانه / استان ها / برگزاری همایش رزمندگان اسلام در سامان/برگزاری جلسات هماهنگی +تصویر

جلسات هماهنگی برگزاری همایش رزمندگان اسلام در سامان باحضور جمعی از مسئولان و رزمندگان اسلام شهرستان سامان برگزار می شود.

جلسات هماهنگی برگزاری همایش رزمندگان اسلام در سامان باحضور جمعی از مسئولان و رزمندگان اسلام شهرستان سامان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان سامان شب گذشته و درحاشیه جلسه هماهنگی این همایش گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و همزمان با سالروز عملیات های غرور آفرین کربلای ۵ و عملیات میمک چهارشنبه ۱۹ دی ماه ۱۳۹۷ اولین گردهمایی رزمندگان ۸سال دفاع مقدس اعم از”رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران،ناجا،جهادسازندگی،سپاه پاسداران ونیروهای بسیج مردمی” به همت هیأت رزمندگان اسلام شهرستان سامان برگزارمی شود .

حاج اسدالله جوادی فر ادامه داد: برای اجرای مطلوب این همایش کمیته های مختلف تشکیل و کار خودرا آغار کردند و برای برگزاری همایش مهیا هستند.

یادگار سالهای دفاع مقدس گفت:کمیته دعوت و اطلاع رسانی همایش، تلاش های مجدانه را برای دعوت از عموم رزمندگان به عمل آورده است ولی ممکن است،اطلاعات دقیقی از تمامی رزمندگان در دست نباشدکه دعوتنامه تقدیم این عزیزان بشود.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان سامان درادامه از رزمندگانی که تاکنون دعوتنامه دریافت نکردند درخواست کرد با مراجعه به مراکز سپاه،پایگاه های مقاومت بسیج محلات و روستاها مراتب را اعلام تا اقدام لازم صورت پذیرد و از ایشان برای حضور در همایش دعوت کرد.

وی افزود:نخستین همایش رزمندگان اسلام دفاع مقدس و مدافعان حرم شهرستان سامان باحضور سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و سخنرانی امیرسرتیپ دوم ستاد علی قاسمی سامانی  روزچهارشنبه ۱۹دی ماه ۱۳۹۷همراه با نماز مغرب و عشاء در مسجدجامع سامان برگزار خواهد شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: شهرام سنایی

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *