بصیرت افزایی، رسالت روحانیت در جنگ نرم است

خانه / استان ها / بصیرت افزایی، رسالت روحانیت در جنگ نرم است

سرافراز7

دبیر ستاد یادواره شهدای روحانی چهارمحال و بختیاری، گفت: امروز روحانيت وظيفه دارد، با قلم و بیان خود در عرصه تهاجم فرهنگی، به ميدان بیاید و به رسالت بصیرت افزایی آحاد جامعه عمل کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ جلسه ستاد یادواره شهدای روحانی استان با حضور حجت الاسلام حسن منصوری، مسئول ستاد کنگره شهدای روحانی کشور و معاونین تدوین و جمع آوری این ستاد در سالن جلسات نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

دبیر ستاد یادواره شهدای روحانی استان در این جلسه با خیرمقدم وتبریک اعیاد شعبانیه،گفت: شناسایی و جمع آوری اسناد و مدارک و آثار 75 شهید روحانی استان از اقدامات این ستاد بوده و بانک اطلاعاتی شهدای روحانی استان در آخرین مراحل تکمیل قرار دارد.

حجت الاسلام کریم سرافراز، برگزاری 5 یادواره استانی و شهرستانی شهدای روحانی را از دیگر برنامه های ستاد یادواره شهدای روحانی چهارمحال و بختیاری برشمرد و افزود: برگزاری یک یادواره در مرکز استان، دو یادواره شهرستانی در شهرستان های فارسان و بن(شهر وردنجان)، در سال گذشته برگزار شده و امسال نیز یک یادواره شهدای روحانی شهرستانی در یکی از شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، به نقش روحانیت در دفاع مقدس در قالب رزمی و تبلیغی، اشاره کرد و گفت: روحانيت معظم به تاسی از ائمه اطهار (عليهم السلام) كه پيش قراول عرصه عمل به احكام و آموزه های دينی بودند، پس از شروع جنگ، احساس تكليف نموده، دوش به دوش دیگر رزمندگان، اسلحه به دست گرفته و با حضور گسترده خود در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل، دشمنان اسلام و انقلاب را نااميد کردند.

دبیر ستاد یادواره شهدای روحانی استان، کثرت شهدای طلبه و روحانی و حضور گسترده آنان در جبهه های نبرد حق علیه باطل را یادآور شد و افزود: ‌اگرامروز حضور كم نظير و چند برابری طلاب در جبهه های نبرد حق عليه باطل مطرح و مسلّم شده و ما از اين حضور گسترده و كثرت شهدای طلبه نام مي‌بريم نه از جهت فخر و مباهات است؛ بلكه مي‌خواهيم بگوييم روحانيت در اين رابطه، وظيفه خود را به نحو احسن و در حد انتظار انجام داده و اگر غير از اين می بود جای ترديد داشت.

وی، در پایان به رسالت روحانيت در جنگ نرم اشاره کرد و گفت: امروز روحانيت وظيفه دارد، با قلم و بیان خود در عرصه تهاجم فرهنگی، به ميدان آمده و در برابر شبيخون همه جانبه دشمن ایستادگی کند و به رسالت بصیرت افزایی آحاد جامعه عمل نماید

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *