بهاباد حماسه ای دیگر خلق کرد استقبال پرشور مردم دارالولایه بهاباد از خادمان حرم رضوی

خانه / استان ها / بهاباد حماسه ای دیگر خلق کرد استقبال پرشور مردم دارالولایه بهاباد از خادمان حرم رضوی

IMG_0233 IMG_0266 IMG_0297 IMG_0317 IMG_0325 IMG_0393

همزمان با دهه کرامت

3 تن از خدام حرم رضوی همراه با پرچم آستان قدس رضوی پیش از ظهر امروز وارد شهرستان دارالولایه بهابادشدند و مورد استقبال حجت الاسلام اخوان امام جمعه موقت بهاباد فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان و مردم شهید پرور بهاباد قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام شهرستان بهاباد یزد مردم ولائی بهاباد که خبر حضور خادمین حرم رضوی را شنیده بودند، زن ومرد پیر و جوان خود را برای استقبال از این عزیزان به میدان امام حسین علیه السلام بهاباد رسانده و منتظر ماندند تا خدام رضوی وارد بهاباد شدند.
چند سالی است که سنتی نیکو بنیان نهاده شده و همزمان با دهه کرامت و دهه اول ماه ذی‌العقده که روز نخست آن با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و پایان آن نیز با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا علیه السلام همزمان است، خدام حرم مطهر رضوی به استان‌های مختلف ایران سفر می‌کنند.
شهرستان بهاباد یکی از شهرستان‌هایی بود که خدام رضوی وارد این شهر شده و مورد استقبال با شکوه مردم آن قرار گرفتند.
خدام حامل پرچم حرم مطهر رضوی پیش از ظهر امروز و همزمان با دهه کرامت به همراه پرچم آستان قدس وارد شهرستان بهاباد در استان یزد شدند.
در مراسم استقبال از خدام رضوی که در میدان امام حسین (ع) برگزار شد حجت الاسلام محمد علی اخوان امام جمعه موقت بهاباد در سخنانی ضمن تبریک آغاز دهه کرامت و خیر مقدم به خادمین حرم رضوی که با قدومشان شهرستان بهاباد را عطر آگین نمودند افزود: ما مردم و ملت ایران افتخار میکنیم که مرقد منور و نورانی امام هشتم در کشورمان قراردارد که زیارتگاه ارادتمندان به آن حضرت است
وی خاطر نشان کرد : شما خدام رضوی امروز به شهرستانی قدم گذاشته اید که زادگاه آخوند ملا عبدالله بهابادی یکی از علمای شیعه و نویسنده کتاب حاشیه است همپنین شهرستان دارالولایه بهاباد 156 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی نموده است
خادمین پس از خواندن زیارت خاصه امام رضا علیه السلام به گلزار شهدای شهرستان بهاباد عزیمت کردند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *