به‌یقین اطاعت از رهبری، تمرینی برای حضور امام زمان(عجل الله تعالی الفرجه شریف) است

خانه / استان ها / به‌یقین اطاعت از رهبری، تمرینی برای حضور امام زمان(عجل الله تعالی الفرجه شریف) است

طبسی11

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی باید روی پای خود بایستد و وابسته به بیگانگان نباشد، گفت: به‌یقین سرانجام وادادگی مسئولان به آمریکایی‌ها خواری و ذلت است که متأسفانه برخی‌ها نمی‌خواهند از تاریخ درس بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی آقاتهرانی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، در ادامه سلسله نشست‌های بیست و سومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی که با حضور عموم مردم در مهدیه مصلای امام خمینیرحمة الله علیه شهرکرد برگزار شد،با بیان اینکه انقلاب اسلامی یکی از آرزوهای همه انبیای الهی بود که هیچ‌گاه برای آن‌ها محقق نشد، افزود: اهل‌بیت(علهیم السلام) به دنبال حاکمیت اسلامی بودند اما هیچ‌گاه نتوانستند به خواسته خود به‌طور کامل دست پیدا کنند.

وی با اشاره به نقش امام خمینیرحمة الله علیهدر شکل‌گیری انقلاب اسلامی تصریح کرد:امام خمینیرحمة الله علیهاز همه‌چیز خود برای این انقلاب گذشت و با درایت، شجاعت، تقوا، ایمان و گذشت همه‌چیز را تغییر داد و حوزه‌های علمیه و مردم را وارد میدان عمل کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقاتهرانی با بیان اینکه امام خمینیرحمة الله علیه نشان داد که سیاست عین دیانت است، گفت: امام خمینی(رحمة الله علیه) ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران تنها حاکمیتی است که مردم در آن حرف اول و آخر را می‌زنند.

وی همراهی ولایت و مردم را مهم‌ترین عامل شکل‌گیری این انقلاب دانست و افزود: این انقلاب با حضور مردم و با هدایت‌های حکیمانه امام راحل به ثمر نشست و حراست و نگهبانی از آن وظیفه همگانی است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه ضعف‌های برخی از افراد درون نظام، ماهیت و اصل انقلاب را زیر سؤال نمی‌برد، تصریح کرد: اصول انقلاب بر مبنای اسلام است؛اگر جایی کم و کاستی دیده می‌شود و یا اینکه به بیت‌المال دست‌درازی صورت می‌گیرد، نباید این بدی‌ها را به‌پای نظام و انقلاب بگذاریم و این بزرگ‌ترین جفا و ظلم در حق انقلاب است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی باید روی پای خود بایستد و وابسته به بیگانگان نباشد، ابراز کرد: به‌یقین سرانجام وادادگی مسئولان به آمریکایی‌ها خواری و ذلت است که متأسفانه برخی‌ها نمی‌خواهند از تاریخ درس بگیرند.

وی با بیان اینکه باید کاستی‌ها و ضعف‌ها را ببینیم و بدون واهمه بازگو کنیم تا اصلاح شوند، اظهار کرد: به‌یقین بیان انحرافات و قدم در مسیر اصلاح آن‌ها و تقویت نقاط قوت از مهم‌ترین شاخصه‌های انقلابی بودن است.

دبیر کل جبهه پایداری با تأکید بر اینکه مرد انقلابی همه امور را با اسلام تطبیق می‌دهد و می‌سنجد، گفت: باید نسبت به‌نظام و انقلاب تعهد اسلامی داشته باشیم که آمریکا و استکبار هم از همین امر واهمه دارد و می‌ترسد.

این مقام مسئول ولی‌فقیه رابهترین شاخص انقلاب برشمرد و افزود:در زمان غیبت امام عصر(عجل الله تعالی الفرجه شریف )،اطاعت از ولی‌فقیه واجب است و فرد انقلابی باید همه اصول خود را با مطالبات مقام معظم رهبری بسنجد و مقایسه کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقاتهرانی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین رسالت امروز ما حرکت در مسیر رهبری است، گفت: به‌یقین اطاعت از رهبری، تمرینی برای حضور امام زمان(عجل الله تعالی الفرجه شریف ) است؛اگر قدر رهبری خود را دانستیم ظهور نیز نزدیک می‌شود.

گفتنی است، طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی از پنجم مردادماه آغازشده است و تا یکم شهریورماه نیز ادامه خواهد داشت.

این طرح که ابتکارحجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و طرحی شناسنامه‌دار است، با حضور اندیشمندان دینی و با رویکرد سبک زندگی اسلامی هرساله در فصل تابستان برگزار می‌شود.

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *