هیات رزمندگان اسلام

بیانیه هیات رزمندگان اسلام در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت کار

خانه / اختصاصی هیأت / بیانیه هیات رزمندگان اسلام در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت کار

بیانیه هیات رزمندگان اسلام در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت کار

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ. «قرآن کریم آیه ۳۹ سوره حج»

به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده. اجازه جهاد داده شده است.چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند. و خدا بر یاری آنها تواناست.

بیش از هفتاد سال ظلم ، جنگ و ویرانگری حاصل حکومت رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم و مسلمان فلسطین است.

هیات رزمندگان اسلام بیانیه فلسطین

در روز های اخیر شاهد افزایش حملات پی در پی رژیم منحوس اسرائیل به مناطق مسکونی، آموزشی و درمانی هستیم. که باعث شهادت بیش‌از ۳۲۰۰ نفر که عمدتا زنان و کودکان بی دفاع بوده اند شده.

و موجی از نگرانی‌ در جامعه جهانی. بالخصوص مسلمانان ایجاد و سبب آوارگی مردم بی پناه غزه و کرانه باختری شده است.

روحیه ددمنشانه و تجاوزگرانه رژیم کودک کش صهیونیستی باعث شده. از روی عجز و ناتوانی. علاوه بر تکرار ظلم‌ها و جنایات و کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری.

جنایتی نا بخشودنی و بدعتی ظالمانه باحمله به بیمارستان المعمدانی را مرتکب شود.

این رژیم جعلی و اشغالگر با ارتکاب به این جنایت جنگی. علاوه بر نقض قوانین بین المللی مبنی بر ممنوعیت حمله به مراکز غیرنظامی. ماهیت درنده خویی و خونخواری خود را نشان داده. و دل‌های مسلمانان جهان و حق طلبان را مالامال از کینه، نفرت، بی تابی و انتقام نموده است.

محکومیت جنایات رژیم کودک کش

هیات رزمندگان اسلام، جنایات و رفتار وحشیانه و ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی را محکوم نموده. و حمایت خود را از جبهه مقاومت اسلامی و ملت قهرمان فلسطین اعلام می‌دارد.

و از نهادهای بین المللی انتظار دارد. با بهره گیری از ظرفیت های قانونی و حقوقی بین المللی. ضمن احقاق حق ملت مظلوم و دردکشیده فلسطین به ویژه زنان و کودکان بی پناه با محکوم نمودن این حملات. و به تجاوزگری و زورگویی رژیم صهیونیستی خاتمه دهند.

آمادگی برای حضور در جبهه مقاومت

هیات رزمندگان اسلام با تجدید میثاق با ولی امر مسلمین جهان. آمادگی خود را برای حضور در جبهه مقاومت و مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل اعلام کرده. و از همه آزادگان جهان ، به‌ویژه جهان اسلام.  برای پیوستن به صفوف مستحکم جبهه ضدصهیونیستی دعوت می نماید.

 

 

eheyat

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *